Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Er det flere enn meg som synes at de jenetene (pia og den andre) på frokost tv er sååååååå j*** irriterende!!! ?? Eller er det bare meg (jeg vet at jeg kan skifte kanalen, men idag er fjernkon. ødelagt, og jeg satt og ammet med tv2 på!) :-p
Hmmmmmm Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 nopp du er ikke ensom om det... bytter kanal så fort god morgon norge er over før da kommer ju di 2 skravle hønerne på TV...
mammat2goll Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Du er ikke alene, sikkelig irriterende stemmer på de...å så teit å stå å si att det er nesten ingen som har ringt inn, nå må du ringe inn...sikkert att vi tror på det da. Men nå skal jeg ha sagt att jeg faktisk har ringt inn en gang og vann 6000kr
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Synes hun andre (ikke Pia) faktisk er verst . . . I overkant hysterisk liksom . . .
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Har du det? Så heldig du er!! Det er det med at ingen har ringte fordi det er mandag eller tirsdag eller torsdag .. hvis det er sol sier de at ingen har ringt pga fint vær (folk er ute) og hvis det regner, sier de at ingen ringer fordi folk er deppa og gidder ikke... Er det sp. som man får på telefon? er ddet vansklig? (nå er jeg fristet siden du vant...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå