Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som synes at de jenetene (pia og den andre) på frokost tv er sååååååå j*** irriterende!!! ?? Eller er det bare meg

 

(jeg vet at jeg kan skifte kanalen, men idag er fjernkon. ødelagt, og jeg satt og ammet med tv2 på!)

 

:-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nopp du er ikke ensom om det...

bytter kanal så fort god morgon norge er over før da kommer ju di 2 skravle hønerne på TV...

 

Skrevet

Du er ikke alene, sikkelig irriterende stemmer på de...å så teit å stå å si att det er nesten ingen som har ringt inn, nå må du ringe inn...sikkert att vi tror på det da. Men nå skal jeg ha sagt att jeg faktisk har ringt inn en gang og vann 6000kr :)

Skrevet

Synes hun andre (ikke Pia) faktisk er verst . . . I overkant hysterisk liksom . . .

Skrevet

Har du det? Så heldig du er!!

 

Det er det med at ingen har ringte fordi det er mandag eller tirsdag eller torsdag .. hvis det er sol sier de at ingen har ringt pga fint vær (folk er ute) og hvis det regner, sier de at ingen ringer fordi folk er deppa og gidder ikke...

 

Er det sp. som man får på telefon? er ddet vansklig? (nå er jeg fristet siden du vant...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...