Gå til innhold

Hva skal dere i dag da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et helt hus som skulle vært ryddet og vaska, meeeeen har en så go sofa som jeg ikke kommer meg ut av....+ att det er jo mye bedre og sitte her inn på dib....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ska egentligen ta å rydde, men er så trøtt...

har sovit så dåligt inatt,

 

så ska jeg på jobb kl:15 - 22........

Skrevet

Fy søren Spetakkel, du er heldig!!!!!!!!! :-O

Skrevet

Da synes jeg du burde legge deg nedpå til du skal på jobb, å la gubben ta ryddingen mens du er på jobb :)

Skrevet

hehe, har presis vaknet da... hehe

la meg ned igen efter att samboern åkte ivei før att levere barne i bhg og så på jobb...

 

må ta klæderne da... sette på og henge upp ny maskin, har en del arbeidsklæder jeg må få rena og tørre til imorgon....hehehe....

Skrevet

Ikke sant?? Nå ere han ferdig med puppen og klar for bleieskift etc

Skrevet

Husvask og rydding her også, må bare sitte her inne å nyte fridagen min litt først:-) Er siste helg jeg har fri før jeg reiser på ferie (om 4 uker)

Skrevet

Idag skal snuppen ned til farmor. Nesten fast annenhver fredag, for da har hun fri og vil så gjerne passe han.:)

Så jeg skal rydde og vaske hus...og slappe litt av og nyte det!:)

Skrevet

Kanskje la mamma passe lillemor mens jeg stikker til frisøren Skal iallefall trene senere i dag. =)

Skrevet

Skal gi Lucas litt mat no, og så e vi straks på vei:) :) :)

 

Wohooo;)

Skrevet

Gubben skal på grillfest rett etter jobben i dag, så jeg skal ikke gjøre noenting!!!! Huset kan vi ta sammen i morgen, hehe.

Ellers skal jeg legge meg ut på terrassen når solen runder huset, og det er ca en halv time til - lille snuppis kan da leke ute =)

 

Skal legge lille snuppis tidlig i kveld (rundt syv/halv åtte tiden - har stått opp tilsvarende tidligere i dag for å få det til, hehe!), sette på en dvd, bestille pizza og kose meg med både godteri, is osv, nam, nam, nam =)

Gleder meg kjempemye til å ha en dag/kveld heeeeeelt for meg selv uten sambo, liker å ha en helt-alene-kveld en sjelden gang!!! Trekke ut telefonkontakten, låse døra og late som om jeg ikke er hjemme, hihihihihihi =)

Skrevet

Høres ut som en helt perfekt dag:) Godt med kvelder helt for seg selv innimellom.:)

Skrevet

Gjøre husarbeid. Men ikke så lett når jeg har noen skjønne nøster i sofaen som jeg bare mååååå kose med! ;-)

Skrevet

Har ikke så mange planer. Skal prøve å få gjort noe husarbeid, men det er jammen ikke lett;) Så drar Iillegutt og jeg en tur opp til mamma når sambo begynner på jobb. I kveld er jeg alene hjemme, og sambo på jobb. Så da skal jeg lage meg noe enkelt og godt å spise..+ smågodt tenker jeg;)

Skrevet

Om en liten time vender jeg snuten mot Sørlandet. Jentetur med barndomsvenninner, vin, latter, god mat, prat, spill, turer og forhåpentligvis sol.

 

Jeg GLEDER meg.

Skrevet

Jeg og mini har akkurat vært ute og gått tur og handlet litt. Så nå spiser jeg frokost..

Skal vaske en maskin og bare slappe av...!!!

 

Ikveld skal vi i bursdag til en venninnne ;))

Skrevet

Her går det tregt i dag,eneste vi har fått gjort er å stå opp,spise froksot,dusje og kle på oss (pluss litt sminking og hårfiksing på meg) og satt på en vaskemaskin..

 

Nå skal vi på butikken og så ut i sandkassen litt,før det bærer inn igjen for og gjøre husarbeid samt lage middag.

 

Samboeren min skal til danmark med jobben senere i kveld,så da skal jeg ha et skinnende rent hus sånn at jeg bare kan slappe av,spise smågodt og se på film:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...