mammat2goll Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har et helt hus som skulle vært ryddet og vaska, meeeeen har en så go sofa som jeg ikke kommer meg ut av....+ att det er jo mye bedre og sitte her inn på dib....
Hmmmmmm Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 jeg ska egentligen ta å rydde, men er så trøtt... har sovit så dåligt inatt, så ska jeg på jobb kl:15 - 22........
Monajenten Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Fy søren Spetakkel, du er heldig!!!!!!!!! :-O
mammat2goll Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 Da synes jeg du burde legge deg nedpå til du skal på jobb, å la gubben ta ryddingen mens du er på jobb
Hmmmmmm Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 hehe, har presis vaknet da... hehe la meg ned igen efter att samboern åkte ivei før att levere barne i bhg og så på jobb... må ta klæderne da... sette på og henge upp ny maskin, har en del arbeidsklæder jeg må få rena og tørre til imorgon....hehehe....
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Ikke sant?? Nå ere han ferdig med puppen og klar for bleieskift etc
bambi på isen Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Husvask og rydding her også, må bare sitte her inne å nyte fridagen min litt først:-) Er siste helg jeg har fri før jeg reiser på ferie (om 4 uker)
Brillemamma Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Idag skal snuppen ned til farmor. Nesten fast annenhver fredag, for da har hun fri og vil så gjerne passe han. Så jeg skal rydde og vaske hus...og slappe litt av og nyte det!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Kanskje la mamma passe lillemor mens jeg stikker til frisøren Skal iallefall trene senere i dag. =)
Monajenten Skrevet 15. juni 2007 #11 Skrevet 15. juni 2007 Skal gi Lucas litt mat no, og så e vi straks på vei:) :) Wohooo;)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. juni 2007 #12 Skrevet 15. juni 2007 Gubben skal på grillfest rett etter jobben i dag, så jeg skal ikke gjøre noenting!!!! Huset kan vi ta sammen i morgen, hehe. Ellers skal jeg legge meg ut på terrassen når solen runder huset, og det er ca en halv time til - lille snuppis kan da leke ute =) Skal legge lille snuppis tidlig i kveld (rundt syv/halv åtte tiden - har stått opp tilsvarende tidligere i dag for å få det til, hehe!), sette på en dvd, bestille pizza og kose meg med både godteri, is osv, nam, nam, nam =) Gleder meg kjempemye til å ha en dag/kveld heeeeeelt for meg selv uten sambo, liker å ha en helt-alene-kveld en sjelden gang!!! Trekke ut telefonkontakten, låse døra og late som om jeg ikke er hjemme, hihihihihihi =)
mammat2goll Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 15. juni 2007 Høres ut som en helt perfekt dag:) Godt med kvelder helt for seg selv innimellom.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 Gjøre husarbeid. Men ikke så lett når jeg har noen skjønne nøster i sofaen som jeg bare mååååå kose med! ;-)
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 15. juni 2007 #15 Skrevet 15. juni 2007 Har ikke så mange planer. Skal prøve å få gjort noe husarbeid, men det er jammen ikke lett;) Så drar Iillegutt og jeg en tur opp til mamma når sambo begynner på jobb. I kveld er jeg alene hjemme, og sambo på jobb. Så da skal jeg lage meg noe enkelt og godt å spise..+ smågodt tenker jeg;)
Smallish Skrevet 15. juni 2007 #16 Skrevet 15. juni 2007 Om en liten time vender jeg snuten mot Sørlandet. Jentetur med barndomsvenninner, vin, latter, god mat, prat, spill, turer og forhåpentligvis sol. Jeg GLEDER meg.
mamma >to gull Skrevet 15. juni 2007 #17 Skrevet 15. juni 2007 Jeg og mini har akkurat vært ute og gått tur og handlet litt. Så nå spiser jeg frokost.. Skal vaske en maskin og bare slappe av...!!! Ikveld skal vi i bursdag til en venninnne )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. juni 2007 #18 Skrevet 15. juni 2007 Her går det tregt i dag,eneste vi har fått gjort er å stå opp,spise froksot,dusje og kle på oss (pluss litt sminking og hårfiksing på meg) og satt på en vaskemaskin.. Nå skal vi på butikken og så ut i sandkassen litt,før det bærer inn igjen for og gjøre husarbeid samt lage middag. Samboeren min skal til danmark med jobben senere i kveld,så da skal jeg ha et skinnende rent hus sånn at jeg bare kan slappe av,spise smågodt og se på film:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå