Gå til innhold

Dere med vannkopp-erfaring ... hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

4-åringen hadde plutselig noen tydelige prikker på hvert ben i går, ser ut som bittesmå kviser ... I god form, ikke noe feber og sånn. De ser helt like ut i dag.

 

Tror liksom ikke det kan være vannkopper? Skal ikke det begynne på overkropp/ansikt? De ser heller ikke væskefylte ut, mer som små kviser liksom.

 

Men hva kan det være hvis det ikke er vannkopper? Han var i skogen med barnehagen i går, kan det være bitt av noe slag? Ser liksom ikke sånn ut heller ...

 

Hm, vi drar vel til legen hvis det utarter ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi har også sånne prikker, men hun har 3 på ryggen, 2 på brystet og 1 på armen. Tror det er vannkopper, kan ikke skjønne hva annet det skal være. Hun klør litt på de på ryggen også, men det ser ikke ut til å plage henne noe særlig. God form her også. Håper det er vannkopper, for i såtilfelle har hun vært heldig!

 

Vannkopper blir vel forresten mer væskefylt etterhvert, begynner som små "kviser":

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...