♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Noen som har noen gode forslag. I fjor lå vi i camping hytte uten bad og det var jo veldig trivelig når jeg grensa mot høygravid. I år reiser vi med en gutt på 6 og en gutt på 10 mnd så jeg vil veldig gjerne ha bad, men hadde i grunn ikke tenkt å betale meg i hjel heller. Noen gode forslag?
En_av_hver Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Vi lå pe det Quality hotellet vi. Ikke av de billigste sikkert, men det var en sånn pakkepris..... Hvis du går inn på hunderfossen.no er det linker der tror jeg;-) Veldig barnevennlig hotell med basseng, lekerom, egen isdisk for barna og egen frokostbuffe:-)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 takk for tipset. Får vel sette meg og se på disse pakkene, men quality blir det nok ikke. Jobber selv i Rica kjeden Bare så kjipt at vi ikke får pers rabatt ved å bestille så lang tid i forveien
En_av_hver Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Det finnes en hel del leiligheter og hytter i nærheten også. Kom på dette nå. Bare google "overnatting Hafjell". ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå