Duracellgirl*prøver* Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 jeg var helt sikker på at han hadde lagt seg ned med hodet og var i ferd med å feste hodet.. men neida... jeg er 100% sikker på at igår kveld når jeg og gubben så på tv så snudde han seg jammen meg til tverrleie... (forrigemann lå i tverrleie frem til termindato før han snudde seg) Huff.. jeg som var så stolt fordi jeg hadde "gravidmage" og ikke bare så feit ut som når jeg gikk med storebror.. men nå skal jeg vel se ut som en flodhest og i tilegg lure på om han kommer til å snu seg i tide eller ikke. grr.
oktoberjentene;) Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 uffda ;o) hehe.. så typisk vet du... men mye som kan skje ennå... er jo noen uker igjen.. han snur seg nok i tide pjokken min ligger klar nedi bekkenet.. du har nok en nydelig gravid mage uansett ;o) ha en fin dag... SOL i dag.. herlig!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 hehe ja vi satser på det:) Åh er du blitt høygravid du da... jeg kommer etter om 8 dager.. hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå