SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg sliter saa med aa bestemme meg for hvilken type jeg skal gaa for? Er det noen som kan anbefale den ene fremfor den andre, saa blir jeg veldig takknemlig. Har hoert at den automatiske braaker ganske mye og saa er den selvsagt dobbelt saa dyr. Men er det verdt det dersom man planlegger (haaper paa) aa pumpe mye? Hilsen foerstegangs og intetanende...
kleika Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 hei jeg kjøpte en elektrisk fra medela med nr 1 og ja den bråker fælt,men da sønnen min sluttede at ville ta bryst 2mdr gammel fikk jeg virkelig bruk for det. det betyder mye hvor meget man regner med at bruke pumpen regner man med at pumpe mere enn 3 gange i uken ville jeg nokk ta den elektriske,synes den manuelle er en del mere jobb jeg,medela er vel den mest brukte men der er vist osse kommet en ny fra avent.
Chunky81 Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Har kjøpt manuell jeg. Litt billigere og jeg satser på at jeg klarer å amme, så jeg tror de få gangene jeg må pumpe meg så skal jeg klare det manuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå