frøken blå Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Beskriv med 3 ord på hver: 1 - big brother 2 - farmen 3 - designerspirene 4 - villa medusa 5 - idol 6 - skaperen 7 - temptation island 8 - 71 grader nord 9 - robinson Ja, mange andre også, men disse jeg kom på i farten.... Sleng gjerne på andre etterhvert som svarene kommer inn, så går vi ut fra sist postede svar når vi avgir vår "dom". Hva er den allmenne oppfatningen av reality. Må innrømme jeg har sett på alt selv, utenom villa medusa og 71 grader nord. Liker godt farmen, skaperen, robinson og idol selv.
It's all about me Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 1 Kult. Har søkt. 2 Lærerikt. Har søkt. 3 Flinke, men snobber. 4 He he he 5 Innledningsrundene er morsomme. 6 Som regel kjedelig. 7 *Gulp* Har søkt. 8 Utfordring. Har søkt. 9 Artig. Har søkt. Jeg elsker reality og har søkt på det meste gjennom tidene, har vært på gasnke mange intervjuer også, he he. Var sååååå nære å komme med en gang også, men det gikk ekkurat ikke ( Når det gjelder 7'eren så søkte jeg som par for å drite ut og ta en utro samboer på fersken..... Var på intervju men kom ikke videre og det kan arangørene angre bittert på, he he.
frøken blå Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 haha!! ler nå.... ja, du har jammen vært ivrig på søker-fronten!! haha, skulle likt å sett dere i temp.isl. =) pokker at dere ikke kom med da!! da skulle du virkelig tatt rotta på ham altså??
It's all about me Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jepp, det skulle jeg, det hadde blitt en saftig sesong, ha ha ha. Angret vettet av meg for at jeg ikke var ærlig på det under intervjuet (vi ble jo intrvjuet hver for oss også), prøvde heller å få oss til å virke som et spennende par. Men noe intersant må det ha vært med oss, sendte søknaden dagen etter fristen og fikk telefon morgenen etter, ha ha ha. Må legge til at har dratt fra han for leeeenge siden, og det er en helt annen jeg er sammmen med nå )
frøken blå Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 Så bra at du drog fra ham da, hvis han ikke behandlet deg slik en dame skal behandles =)
*Rutletutt* Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 1 - big brother - gøy første gangen... 2 - farmen - gøy første gangen.... 3 - designerspirene - ikke sett dette... 4 - villa medusa - helt ok 5 - idol - blir aldri lei;o) 6 - skaperen - har ikke fulgt med på skaperen 7 - temptation island - kult;o) 8 - 71 grader nord - gøy første gangen 9 - robinson - ikke sett dette...
Brillemamma Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 1. Egentlig tåpelig, men har fulgt med hver gang.. 2. Liker det veldig godt! 3. Litt kjedelig ja... 4. JA! Det likte jeg veeldig godt! Det var gøy! 5. Fulgt med hver gang..men synest det blir mer og mer uinteressant.. 6. KJEDELIG! 7. Gøy ja! 8. Veldig bra program. En av de beste synest jeg! 9. Aldri sett...
mammmamia ** Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 1 - Talentløst, hjernedødt og tragisk 2 - Greit konsept, men kjeeedelig! 3 - Kjempespennende, elendig programleder 4 - På nivå med Big Brother, hehe..! 5 - Kjempegøy! 6 - Kjempegøy, nyskapende og spennende! 7 - TALENTLØST, smakløst og håpløst!!! (haha) 8 - Kjempemoro 9 - Greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå