Gå til innhold

Spiser dere yoghurt/ liker dere det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg eslker det..Spesielt Go Morgen med vanilje..nam

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er ok innimellom, men spiser det sjelden... :-) Glemmer å kjøpe det - he he.

Skrevet

yoghurt er godt ;)

både jeg og snuppa spiser det stort sett vær dag ;) MEn jeg liker best skogsbær da ;)

Skrevet

Elsker yoghurt! Liker best Multen faktisk - den er så frisk og god:o)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Yoghurt er veldig godt....men det stinker så jævlig hvis jeg slipper en... og det blir endel sånne av yoghurt...*rødme*

Skrevet

Spiser yoghurt hver dag. Sans jordbær yoghurt er tingen nå om dagen. Da blander jeg den og havregryn i ei skål... Jammy

 

Skrevet

Melon yoghurt med havregryn er sikkelig godt, men jeg glemmer somregel å kjøpe det så det blir langt mellom hver gang jeg spiser det.

Skrevet

Nope. Liker dessverre ikke yoghurt. Skulle ønske det, da det er et greit lite mellommåltid, men nei. For surt gitt. Har prøvd maaaaange.

Snuppa liker det da, så hun far 4-5 ganger i uka :)

Skrevet

klarer kun att spise jordbæryoghurt, eller svensk jordbærsfil...

Skrevet

av og til :-)

Skrevet

favoritten min er drikkeyoghurt med kirsebær, namnam! sitter med et glass nå faktisk :)

Skrevet

Liker det godt, men har det ikke ofte i hus.

Skrevet

Kokos youghurten....... Men Tine vil ikke lage den for seg selv, kun i 8 pakningen : (

Skrevet

Spiser masse yogurt, men bare naturell. Er visst litt sær sånn. Synes de andre blir altfor søte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...