Gå til innhold

flimring foran øynene???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt flimring foran øynene? det er akkurat som om jeg har sett på lyset, bare at det ikke gir seg... har også fått litt vondt i øynene etterhvert også.. skikkelig ekkelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:)

 

Hvor langt er du på vei???

Vet at flimring foran øyene er et av tegnene på svangerskapsforgiftning, men om det alene er alvorlig vet jeg ikke. Har du hatt høyt bt?? Ødemer i kroppen??

 

Ta en tlf til legen eller jm og hør, bedre å vite:)

Lykke til:)

Skrevet

Jeg får slik flimring på øynene hvis jeg har sovet for lite, eller har drukket for lite vann.

Skrevet

Er i uke 30, har hatt lavt bt til nå, men har ikke sjekket det på 2 uker... hm... må vel ta en sjekk til lege hvis det ikke gir seg eller blir verre. føler ikke at jeg har lagt særlig på meg eller har mye ødemer, men kan jo være fordet da:-( må passe på:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...