Gå til innhold

trenger jeg dra til føden for sjekk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er mye stress å krangling på hjemmebane, så har mer kynnere enn vanlig...var våken i hele natt med kynnere og urolig baby i magen,kjentes ut som hun ville ut..det har gitt seg nå,men bør jeg dra inn å sjekke om det har gitt noe åpning eller lignende?? (har fått målt livmortappen til 1,9cm tidligere så den er ikke så lang)

føler det ikke er vits å dra til føden uten å føde liksom,men vil jo være på sikkre siden..er forresten i uke 32.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror ikke du trenger at dra inn jeg dro inn sist med med rier og ble målt til 2 cm åpning i uke 35 og alligevel stoppede rierne og babyen er i magen,så længe rierne ikke er regelmæssige og du ikke har 2 rier på under 10 min skulle det ikke være nødvendigt,men alle er forskjellige så ring føden og hør hvad de mener tror du kan bli hjemme,men ring heller en gang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

har ikke noe å ringe for, å fant nettopp ut at bilen ikke funker for øyeblikket så nå sitter jeg her med min 2åring som ikke får gå i barnehagen (det er ett stykke)...så blir til at jeg bare er hjemme uansett...

men tusen takk for svar =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...