kleika Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 hej jeg har bare tatt 4,8 kg på siden jeg ble gravid,og dette bekymrer pludselig jordmor er 36+0 idag,men jeg hadde vel en 10 kg for mye på kroppen før graviditeten da jeg tokk 20 kg på med førstemann,jeg er nå 165 høj og vejer som højgravid 74,6 er dette veldig lite.har jo magen tar han ikke det han trenger uanset.hu lurte på om jeg hadde for lite fostervann,men der var nok i uke 33 og da var lillebror over gjennemsnittet i størrelse.jeg veide ellers 76kg i uke 24 men så har bae gått lidt nedad .hvad med dere er der andre end mig der har tatt så lite på.
Snart 3 barns-mor? Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har lakt på meg kg i uke 30,legen sa ingenting på det..De sier jo at ungen tar det de trenger uansett,og hvis du hadde litt fra før er det helt sikker ingenting å bekymre seg for.
mammaentil maren og jesper Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 jeg har bare lagt på meg 5 kg er i uke 35. sist på dette stadiet med nr en var det 30 kg. litt forskjell legen min har ikke sakt noe.
Nennan&Theo Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Hei! Jeg er like lang som deg men veier 69 som höygravid. Har da laggt på meg 12 kg siden jeg ble gravid... Så jeg tror det henger mye sammen med hvordan en var för en ble gravid og så er det jo veldig individuelt da.. Går sikkert helt fint! ;o)
beibiboom Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 det er vel ikke akkuart kiloene som skal telle...?? men sf-målet?
miriamb Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 jeg veide 48 kg da jeg ble gravid første gang. og 58 kg dagen før hun ble født. nå er jeg gravid med nr 2 og veide 56 før jeg ble gravid og nå i uke 35 veier jeg 67. så alt er vel normalt.. har ingen ting å sei med va du har lagt på deg. det er forskjelllig fra person til person. noen legger jo på seg kjempe masse, mens noen ingenting.
Trolltusta & Trollbarnet Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er 163 og veier 73 kg nå, men så har jeg lagt på meg 18 kg også i svangerskapet. tror ikke du skal bekymre deg, de to første svangerskapene mine la jeg ikke på meg mer enn ca 8 -10 kg og fødte to flotte friske barn på over 3 kg og 48 og 51 cm Hvis jordmoren er så bekymret så sender hun deg til ul for å sjekke babyen.....
Katta i sekken Skrevet 15. juni 2007 #11 Skrevet 15. juni 2007 Hei. Tror ikke du trenger å bekymre deg. Er selv 163 og har lagt på meg ca 8kg, men er ikke mer enn 62 kg nå. Med første mann lå jeg bare på meg 7kg, så da endte jeg opp på 63 kg. Var litt tyngre før jeg ble gravid den gangen. Ble en gang sendt til ekstra ul, men det var på grunn av sf-målet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå