Gå til innhold

Æsj..


Amazed..♫ 01.02.2012 ♫

Anbefalte innlegg

Jeg som trodde jeg skulle slippe unna kvalmen denne gangen! Er 6+4 på vei nå.. og forrige svangerskap kom kvalmen momentant i fjerde uke. Denne gangen har jeg sluppet unna med trøttheten.. men den som hang over doskåla i dag tidlig, ja det var meg!! Urk :-( Håper bare at jeg slipper å kaste opp i 9 måneder denne gangen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet va du mener, jeg hadde det slikt i siste svangerskapet, er bare 4 uker men kjenner at kvalmen kommer krypende for hver dag som går..

håperdet bare varer en stund for oss denne gangen...hvor gammel er du? bor? jeg er 26 og bor på helgeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig! Er vel 7+2 nå, og har de siste dagen blitt litt kvalm, men det går over etter ikke så lenge. Pleier dere å være kvalme lenge? Merker at det blir verre og verre. Og jeg som hater å være kvalm! Hehe. Har heligvis ikke kastet opp enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kvalm og kastet opp fra uke 4 til snuppa var født, i mitt forrige svangerskap. Nå er kvalmen i gang igjen.. og jeg håper den forsvinner snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster ikke opp (ennå) men føler meg konstant kvalm og uggen... Hormonene virker også som om de begynner å slå krøll på seg, gråter for ingenting. Min første, så vet ikke helt hva jeg kan vente meg framover - men det blir vel ikke akkurat bedre i dagene og ukene som kommer kan jeg tenke meg.. :-)

7+6 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...