ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Sambo skal jobbe fra 11-16 i morgen, og må kanskje jobbe litt på pc hjemme også. Han var borte hele forrige helg og. Alle venninner er borte i helgen:( Mamma og pappa skal på hytta ,og lillemor (14 mnd) og jeg kunne være med. Men de skal snekre endel osv... Hva hadde dere gjort? Blitt med på hytta eller vært hjemme?
It's all about me Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 11 - 16 er ikke så lenge da, så med mindre du har skikkelig lyst til å være med på hytta hadde jeg blitt hjemme.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Jeg hadde vært hjemme. Du er vel ikke avhengig av andre for å ha det gøy? Hadde ikke orket å sitte å høre på hamring hele helgen. Kos dere noen timer på lekeplassen mens mannen jobber eller ta deg en shoppingrunde. Lillemor trenger kanskje en sommerkjole, og vinmonopolet kan jo by på en god flaske vin.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 Hehe.. sant nok... Men jo: er nok litt avhengig av andre for å ha det gøy... :S
frøken blå Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 hadde glatt dratt på hytta, men det er fordi jeg selv er så dritlei samboer for tiden.... det kommer jo an på hvor lenge han må jobbe etter 16 (på pc-en hjemme).... jeg hadde dratt uten tvil!!
mayaya Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Da tror jeg du trenger en dag hjemme, jeg :-) Kos deg med ungen din, ligg på gulvet og lek, gå en tur ut om det er finvær.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 hadde nok dratt jeg, sittet på hytta og solt meg=)
Pappas fultreffer :) Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Jeg tror nok at jeg hadde vært hjemme, om jeg ikke hadde veldig lyst til å være med mamma og pappa da. Hvor lenge skal han jobbe imorgen da? Noe mulighet for å gjøre det tidlig på dagen foreksempel, slik at dere har hele dagen og kvelden til familieting
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2007 Han kan visst ikke si sikkert hvor mye jobbing det må bli hjemme . . . Heller vel mot å bli hjemme tror jeg . . .
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Hadde vært hjemme og slappet av i fred og ro..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2007 Jepp, det ble hjemmehelg på oss Deilig det og! Skal kose oss med gyros etterat jenta er lagt. Senere blir det norske jordbær med fløte! Takk for synspunkter, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå