Dolly Duck Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Brukte en cb digital, og etter 15 sekund sto det GRAVID i displayet!! Hipp hurra! Jeg er gravid! Det skal IKKE være en kjemisk, må jo ha mye hcg siden den slår ut så fort så tidlig vel...? Jeg håper det!! Så nå er det bare å krysse alt vi har fremover! Tok min første Albyl-E i går, og begynner med Crinone neste uke om ikke tr dukker opp! Jeg er sååååå glad!!! ENDELIG!!! 8-)
gull-ønske Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Så gøy å lese at det endelig har lykkes for deg! Og nå får du jo den oppfølginga du trenger slik at det går bra denne gangen. Kan tenke meg at du "svever" om dagen. Dette er deg vel undt! STOR gratulasjons-klem og mange lykkeønskninger fra
mamamimmi Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Gratulerer! Da får dere en riktig GOD helg nå!!! Da höres vi på "Gravid moden.."! Kjempekoselig! Hilsen
atpåklatt08? Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 kjære Dolly så flott, gratulerer en masse !!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Gratulerer så mye Dolly ! Dette var vel fortjent,og svært gledelig å lese ! Ta vel vare på deg selv,og gled deg over nyheten. Klem fra
Dolly Duck Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 Tusen takk jenter! Jeg er så glad så glad!! Sitter her og snufser (blir jo tett i nesen av svangerskap, hehe) Håper dere snart følger etter, vi fortjener det alle sammen!! Stor klem fra meg =)
G.I.H Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Hei Hei og GRATULERER så mykje, dette har du virkelig fortjent. Skal berre sjå no at det er fleire som følger oss over i sofaen, det fine været gir nok fleire gode resultater for dei andre prøverene her inne, håper ihvertfall det...Eg for min del går berre å tenkjer på UL timen min på mandag, er så redd for å mislykkes igjen. Har bedt om å få både progresteronstøtte og crinone, håper at eg kjem tidsnok til å få det, og at det er med på å holde spiren min på plass... Lykke til med svangerskapet, skal bli kjekt å slå følgje inne på gravid moden alder...
skifer Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Gratulerer så mye Dolly,dette var kjempenyheter:) Nå håper jeg spiren holder seg godt på plass.. masse masse lykke til! Mange klemmer Skifer.
nanna 71 Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 ÅÅÅÅÅ Så utrolig bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer hjertligst, og lykke til med svangerskap og baby:):)
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 ååå dolly dette er supert... gratulere så mye og velkommen til sofaen .. klem
Ceres Skrevet 15. juni 2007 #11 Skrevet 15. juni 2007 Nå ble jeg så glad, så glad. Gratulerer så mye og kjempemasse lykke til. Ønsker deg og dine en flott sommer.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 15. juni 2007 #12 Skrevet 15. juni 2007 Gratulere så masse! :-) Fikk positiv Clearblue test i dag jeg også, 3 dager før ikm! Fikk svaak positiv QR i går, men i dag tidlig etter å ha tisset maange ganger i natt, ble testen positiv før test-streken kom fram! :-) Så da har vi kanskje termin nokså samtidig vi da? Sjekket ut på babyverden, plottet inn EL dagen, at terminen kom til å bli 27 februar!:-) Krysser fingrene for oss! :-)
martine68 Skrevet 15. juni 2007 #13 Skrevet 15. juni 2007 Nå er det på tide å gratulere deg Dolly Duck. Enn at det endelig ble din tur. Bra jobba !! Ta vare på deg selv i tiden framover. Får håpe de tablettene hjelper deg slik at spiren vokser seg stor og du kan bli mamma tidlig neste år. Stooooor klem fra
Dotten Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 Oj, så flott Masse, masse lykke til... dette må jo bare gå bra! Gratulerer
jenkas69 Skrevet 15. juni 2007 #15 Skrevet 15. juni 2007 Gratulerer! Ønsker deg et superbra svangerskap, og krysser fingrene for at alt skal gå bra!
Beth Skrevet 16. juni 2007 #16 Skrevet 16. juni 2007 Så moro! Dette har du fortent! Gratulerer og lykke til!
evigoptimist Skrevet 16. juni 2007 #17 Skrevet 16. juni 2007 GRATULERER, Dolly!!!!!!! Dette var virkelig fortjent=) En strek er en strek - og nå er det iallefall ingen tvil lenger! Tenk - du ER gravid!!!!! Unner deg dette av hele mitt hjerte! Februar barn er skjønne unger, så du har mye å glede deg til! Nyt månedene fremover med spiren din - sååå koselig!!!! Du må gi oss rapporter fremover - vil ikke miste deg ennå=) klemmer fra
Dolly Duck Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 16. juni 2007 Tusen takk for alle lykkeønskninger jenter, det varmer enormt å vite at dere heier på meg!! Vi tar det hele med ro (selv om det ikke er helt enkelt), for vi kan fremdeles vente kjærringa... Men satser på at hun har tatt både sommer- høst- og vinterferie!! Skal holde dere oppdatert fremover, så klart!! Jeg håper at menge følger i samme løypa som meg, så det ikke blir fryktelig ensomt!! ) Stor klem fra meg 8-)
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #19 Skrevet 16. juni 2007 ***Gratulerer deg såååå masse Dolly Duck*** Dette var strålende nyheter! Blir spennende å følge med deg videre. Er sikker på at Albyl-e og Progesteron gjør susen. Masse lykke til. Prøv å kose deg Klem
sara66 Skrevet 19. juni 2007 #20 Skrevet 19. juni 2007 Kjære Dolly! Så hyggelig å høre!!! GRATULERER SÅ MYE MED POSITIV TEST! Er det ikke bare en helt utrolig følelse når du ser på displayet? Jeg måtte ta frem testen et utall ganger for å se at det virkelig sto "gravid" der. Jeg har ikke vært her inne på en stund selv, men alt står bra til (kommet til uke 28). Har en liten (han eller hun) som spreller, sparker og snur seg til alle døgnets tider. Helt supert! Gled deg til tiden fremover! Masse lykkeønskninger fra
Dolly Duck Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #21 Skrevet 19. juni 2007 Tusen takk for gratulasjonsmelding fra smugs, det varmer! Jeg håper det går bra med deg fremover! *stor klem* =) Og til deg sara66, lenge siden jeg har hørt fra deg. Tenk at du allerede er kommet til 28 uker!! Ikke lenge igjen da! Min sønn ble født i uke 35, så du må bare begynne og forberede deg, hihi Jeg har tatt 3 tester til nå, hehe, kan liksom ikke helt tro det. Synd at GRAVID som sto i displayet forsvant etter noen dager, skulle gjerne hatt den som suvenir, men de andre med kryss har jeg jo enda... Tar dem frem og forsikrer meg selv om at det virkelig er sant, av og til... Masse lykke til fremover, kan hende vi snakkes inne på "gravid moden alder", jeg har såvidt turt å melde meg inn i dag! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå