*Rutletutt* Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Blir så oppgitt....han har vanligvis god appetitt, men ikke søren om han skal spise frokost....må mate ham et par biter eller så spiser han ingenting...what to do? Er ikke noe kjekt å sende ham i bhg uten mat i magen....(
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har en datter som mer enn gjerne spiser hele dagen, men jeg har aLDRI vrt sulten ved frokosttider, jeg klarer ikke få i meg noe. du får prøve proteinshake. Jeg er 20 år nå og har aldri fått i meg en bit om morgenen, blir for tørt og ekkelt. Husker mamma slet som faen med meg.
*Lissi* Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Mini spiser ikke stort for tiden heller. Får tenner da, så er nok derfor. Orker ikke mase for mye med det. Han spiser når han blir sulten.
It's all about me Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jaaaaa, vanligvis går frokosten ned ganske greit, men idag var munnen fullstendig lukket og låst. Og så nekter han å spise lunsj, middag og kvelds. Så jeg har dessverre ingen råd til deg, trenger dem heller deperat selv.
*Rutletutt* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 Ja, det er ikke noe kjekt når de ikke vil spise...hjelper jo ikke hva jeg sier:o(
Kreps-77 Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Etter at storesnuppa begynte i barnehagen, har det vært vanskelig i få i henne frokost. Hun får 1-2 youghurt eller havregryn til frokost.Hun sier aldri nei til youghurt. Jeg syntes selv at det er tungt å starte dagen med brødskive.
It's all about me Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Ja en ett åring gir da fullstendig blaffen når jeg gjentatte ganger sier "Nå må du dpise ellers vokser du ikke. Ikke får du energi til å leke heller..." he he. Trenger vel ikke energi til å leke når det er så gøy å dytte maten ned på gulve, sukk (
Gjest_1001 Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Min må ha ca 1-2 timer på seg før han er klar for å få i seg fast føde om morningen. Innimellom går det greit å gi ham litt tørt knekkebrød før den tid. Han liker knekkebrød hehe!
*Rutletutt* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2007 Ja, av og til vil han ha yoghurt eller kiwi....men ikke i dag:o( Greit så lenge han spiser noe, men så er det sånne dager som i dag hvor han ikke vil drikke melk engang:o( Han pleier å spise bra til lunsj i bhg, men det er jo en stund til det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå