Learning to fly Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Katten har visst fått lov å være inne i natt av min mann (jeg la meg tidlig). Og så har den tisset i skinn sofaen, og det har trekt godt inn for å si det slik. Merket ikke noe før etter å ha sittet og ammet og diverse. Var jo våt på buksen!!! Har pollenallergi og er tett i nesen, derfor kjente jeg ingen lukt... Har spylt putene i dusjen og strødd på vaniljesukker, håper det tar bort noe vertfall!!!
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Å sette seg i kattetiss er det mest irriterende i verden. Kjøp carpet rescue på dyrebutikken så går lukten bort uten å skade skinnet. Ha på carpet rescue i 10 min, vask over med en varm klut så en kald klut.
Learning to fly Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Takk for råd! Er litt langt til nærmeste dyrebutikk, og har ikke tid til det i dag...Sofaen er likevel så gammel og slitt att så snart vi har fått oss nytt hus, så går den på søppelhaugen! Men nå vet jeg det viss det skjer en annen gang i ny sofa:)
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hehe, ja det er faktisk gull verdt det middelet der:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå