prekæs Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg husker ikke. Men husker permanent som ga store krøller, og var gyselig da det vokste ut. En annen ting...ødelegger ikke tuppering håret? bekymret tenåringsmor
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 He he ville vel kanskje ikke bekymret meg så mye over hår, siden det vokser ut igjen. Bedre at de får prøve seg ut innenfor ting som kan rettes opp.=)
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Hvis man tupperer håret feil, ødelegger man det. Men det finnes en måte å tupere det på som skåner håret. Jeg har i alle fall endel bilder av min søster fra 80tallet med tupert hår (hun tuperte feil og fliset det heller opp)
prekæs Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 Se for deg en ekte blondinedatter, med halvlangt bølgete hår, som plutselig ser ut som madam mim i Donald. :/
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Hehe, ja Madam Mim er jo en dame med sveisen i orden Vær bare glad for at datteren din ikke forlanger hjemmepermanent også!
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Heheh vakkert da.. Jeg har tykt hår fra fra før av og for snaue 4 år siden var jeg ilag med en som likte sånn glamrock høyt hår.. gjett om det så bæd ut ja.
prekæs Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2007 i mine øyne er hun selvfølgelig verdens vakreste. Særlig hvis hun gjør med håret slik mora si sier. (og nevner ikke med ett ord hvordan jeg så ut med kruspermanent, da jeg var på hennes alder)
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Syns det ser litt stilig ut jeg altså, på alle andre enn meg selv;) Hva er kruspermanent?
prekæs Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. juni 2007 Krusete hår. Veldig krusete hår. tenk afrikaner:)
ragna Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 nope, ingen tupering av hår på åttitallet...var for ung til det..men på nittitallet derimot; bakfra så panneluggen ut som ett skihopp.....mengder med spray gikk med for å forme kunstverket....hoff..
Dronningen! Skrevet 15. juni 2007 #15 Skrevet 15. juni 2007 Å ja, det gjorde vi!!! Jeg hadde permanent, helbleket hår som var tuppert så det holdt. Måtte faktisk gå sidelengs inn døra. Clynol var tingen:o)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #16 Skrevet 15. juni 2007 He he Husker du ikke panneluggen på 80-tallet? Den er jo ikke til å glemme... Det var snakk om desto høyere, desto bedre.
prekæs Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 15. juni 2007 Angelica: Da eldste var tenåring, kom han hjem med halvveis barbert hue. Resten av hue var svartfarget og skulderlangt. Så de kan de også(Gutta, mener jeg)
mumbo Skrevet 15. juni 2007 #18 Skrevet 15. juni 2007 Javisst tuperte vi oss. Jeg gikk på ungdomsskolen siste halvdel av åttitallet, i ei lita bygd. Hadde langt hår så slapp unna med bare å tupere panneluggen, de med kortere hår tuperte over det hele. Kan umulig ha vært bra for håret, men det gror jo ut igjen da.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #19 Skrevet 15. juni 2007 ....hmmmm....det het rufsepermanent......hærregud må jo ikke glemme fjortisvokabularet fra 1988.....og hele poenget var vel at håret skulle bli så flisete at det så tupert ut uansett...... send henne på svømmetrening det har samme effekten som all annen hårbehandling fra denne tiden totalt sett.....bleika rufsepermanent med et lett grønnskjær....yippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..........
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #20 Skrevet 15. juni 2007 Målet var frisyren til Bonnie Tyler. Og med mine strie, tynne tjafser betydde det: *kraftig permanet striper oppå der igjen tupering, krøllbørste og knallhard føning, Clynol hårspray og våt gele. 45 minutter hårbehandling hver morgen Ikke akkurat lekkert.....
lilja70 Skrevet 15. juni 2007 #21 Skrevet 15. juni 2007 Jo, vi tupperte oss. Jo det ødelegger håret. -Men, hår er en død ting, og likevel vokser det ut igjen;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå