Gå til innhold

jeg er også gravid


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! Kjæresten min og jeg fant ut at jeg er gravid for to dager siden. Vi har prøvd siden februar så er nå kjempe glad. Eneste problemet mitt er at vi ikke har lyst til å fortelle det til så mange ennå og da kan man jo heller ikke spørre de som har erfaring om så mye.... Iflg. kalkukatoren er jeg 5 uker på vei. Men jeg har jo veldig lyst til å finne ut om det faktisk stemmer. Magen min har blitt større og jeg leser at man ikke skal kunne se noe før lenge.

1. Kan det være slik at jeg er lengre på vei (min siste menstrualsjon var kort og blødde ikke så mye)

2. Kan lege eller jormor si sikkert hvor langt man er på vei?

3. Bør jeg allerede nå kontakte lege eller helsestasjon?

 

Jeg vil bli så taknemlig for svar, jeg føler meg helt lost...alt er nytt for meg og har heller aldri interessert meg for slike ting før nå.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer... Jeg anbefaler deg å gå til legen og snakke med han/henne. Det ga meg en ekstra trygghet iallefall. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du kan jo være lengre på vei hvis din siste blødning faktisk ikke var menstruasjon men kanskje festeblødning? Få deg en time hos legen :) Kjempespennende! Og gratulerer så masse!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...