Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere ekspertene her inne, etter hva jeg har skjønt er det vel en del av dere her siden jeg ikke vet så mye om dette med bli gravid ennå. Er ny i gamet for å si det slik. Kan man se det på en eggløsningstest om man er gravid. Har kun eggløsningstester hjemme, ingen gravidtester. Får ikke kjøpt meg gravidtest før på onsdag siden jeg bor laaaaangt ut på landet og har ikke mulighet til å komme meg til nærmeste apotek før på onsdag. Eller er det ikke vits i å sløse bort eggløsningstest på dette. Tenkte at den kanskje ville vise eggløsning hvis man var gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en el test vil være positiv hvis man er gravid, men man må kun se på det som en indikasjon på at man er gravid, og så ta en grav.test.

:)

Skrevet

Når har du IKM da? Ikke noe vits å bruke opp EL-tester før den dagen iallefall.

Jeg fikk positive EL-tester da jeg ble gravid i mai. Men jeg stolte jo ikke på at disse gir et sikkert resultat, derfor måtte jeg allikevel teste meg med gravi-test.

Tror egentlig det er likegreit å ikke bruke EL-testene som gravi-tester. Skulle den være positiv, så vil jo nederlaget bli enda større dersom det viser seg at du ikke er gravid.

Jeg ville ha ventet til onsdag med å teste noe som helst. Kanskje får du mensen i mellomtiden også, så da sparte du de testene :)

Men forhåpentligvis vokser det en spire hos deg :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...