Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Indigo, Indigo ta meg med til en regnbue langt av sted. Under en paraply vil vi fly helt til en annen by."
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Du vekkr’æ sjæl og kjenner’æ helt aleine Du kjenner at nå det er nå du må stå for det du gjør sjæl Skaffe’ræ lønn aleine Lage’ræ mat aleine For nå må’ru finne ut hvem du er De gi’række fri. De gamle vil ha’ræ hjemme De trekker’æ ned og gir d’ække fred til å TENKE SJÆL Starte et liv aleine Tenke ut alt aleine For da får’u fri, får’ru prøvd hva du vil bli TENKE SJÆL og mene. Måtte stå for det du sa Ikke vri deg unna, ikke være likeglad Ikke late som du ikke mente det du sa Ikke si som andre Du må TENKE SJÆL En dag er det slutt, så står du der helt aleine Du kan ikke gå til skolen mer nå. Du må starte sjæl Skaffe’ræ klær aleine Finne’ræ jobb aleine For da får’u fri, får’ru prøvd hva du vil bli TENKE SJÆL og mene. Måtte stå for det du sa Ikke vri deg unna, ikke være likeglad Ikke late som du ikke mente det du sa Ikke si som andre Du må TENKE SJÆL
Gemini77 Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 :-) Ser ikke ut som du kan iallefall.. du vet hva u/t betyr? ;-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 hehe.. "forsa" for å sitte på DIB eller? :-D
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 hihi.. indigo nevner jo at dette var en tanke i fylla, kan ha noe med det å gjøre tru?
lille je Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Tenke sjøl er slitsomt, derfor lar jeg andre gjøre det for meg;). Får så vondt i hodet om jeg tenker så mye:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå