Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 som er utro, driter i alt husarbeid, kaller dere feite kjerringer, driter i ungene, driter i unger som skal blir født, som nekter å prate om ting, +++ ??? Får helt vondt i meg av å lese alle innleggene på parforhold og her. Lurer på hva som rører seg oppi hodet når jenter skriver at "mannen min kaller med en feit hore, er det normalt"? Eeeh, nei, det er IKKE normalt!!! Hva f.. er det som får folk til å lage unger med sånne menn??
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er ikke, og misunner ikke de som er heller:) Hva får folk til å falle for slike menn???
Miss L å di Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har en alldeles strålende sambo! Kunne ikke falle meg inn å si noe som helst negativt om han :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Nei jeg tror ikke det. Men det er jo noen som skryter så vanvittig av mennene sine og alt de gjør, at du kan begynne å lure på om damene gjør noe i det hele tatt. Da er det jo straks mennene som har late udugelige damer
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Sambo synes det er greit at jeg er lat og uduglig i disse tider. Han kjøper seg fri, jeg får en som rydder og vasker 3 ganger i uken. Han slipper å gjøre noe og det gjør jeg også. Nå skal jeg ut å shoppe og spise lunsj, rett og slett bare kose meg. Hvis noen lure på om jeg jobber, ja det gjør jeg, faktisk full tid.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Ja da har du ikke bare en snill mann men en smart en også!!!
PintSizedDictator Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Har en snill mann eg, han kan bare være litt ubetenksom til tider:P Men i det minste så forstår han det hvis eg bar etar meg tid til å forklare saker og ting for ham... Han skjønner at eg e urimelig og tverr for tiden pga. hormoner og gjør så godt han kan å styre unna så klart.p Jøssda, han e jo bare et menneske...gjør så godt han kan og mer enn det kan eg ikke forlange:) At vi krangler i ny og ne e ikke akkurat noen hemmelighet...bedre at vi raser litt fra oss enn at det skal bygge på seg til en av oss eksploderer og gjør og sier ting som e uopprettelige...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Så bra at det er flere enn meg som har bra menn! Skal ikke skryte her av alt mannen min gjør, han er ikke perfekt, men han respekterer meg! Og det virker som det er det som mangler i mange forhold her inne.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Tror det kan være flere sider av saken når noen legger ut klaging på mennene sine her da men. Selv har jeg en ganske grei mann, men vi lever vel ikke akkurat i noen rosa sky heller. Og sånn tror jeg verken han eller jeg ønsker det heller. Noen ganger er han en dust og noen ganger er jeg skikkelig kjerring. Men stort sett tror jeg vi er ganske fornøyde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå