Gjest Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Nei kjerring, nå må du hutte deg i seng:p Står til?
Pia♥CF Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Ja, det kan du si... men sitter å venter på oppdateringer .. holder på med de siste årsoppgjørene og er såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå j... lei ! Skal slutte med dette etter permisjonen.. Ja.. og hva er liksom premisjon ???? Synes jeg jobber mere nå enn før jr kom til verden !... hrmpf... Skal bare komme med noen perfekte komentarer her.. så skal jeg krype til køys... ! Nja... skeptisk.. Men, hva med deg ? Kjøpt ny vogn ja... Hadde lyst på den vi oxo, men venter til vi skal vurdere sportsvogn nå.. Kanskje me finn han i Spania !! Og nuppa , alt bra ? Sees vi snart eller ?
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Årsoppgjør er gøy:p *nooot* Permisjon? Nei det har vi ikke sett. Da måtte vi fratatt deg den mobilen din, så kanskje litt;) Perfekte kommentarer er viktig, tenkte jeg skulle bidra med noen gullkorn selv;) Vogna er knall, trillings hadde vært fint nå! Hehe... Og sees, tja, vi som bor så innmari langt fra hverandre! Dårlige på detta er vi faktisk. Jeg ser Elendig mamma og kozy minst en gang i uken, og de bor jo begge langt unna. vi må skjerpe oss! Er datteren trillrund om dagen? Og vhordan synes hun varmen var nå? Husker det med GRU fra i fjor:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå