Gå til innhold

Når fikk dere mage?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler selv at jeg har fått mage! Er bare 11 uker i dag, men ser liksom sånn ut! :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk mage ganske tidlig begge gangene. Måtte bruke mammabukse fra rundt uke 12.

Skrevet

Husker ikke det egentlig jeg.

 

men en ting til hovedinlegger: kanskje du burde endre litt på profilen din nå??? ettersom du er så langt på vei så regner jeg med at dere har bestemt dere for å beholde barnet.

 

Ha en fin dag.

Klem.

Skrevet

jeg kjøpte meg mammabukse for to dager siden. er i dag 15+5. magen min kom denne uka (selfølgelig bare litt). ukene før så jeg bare lubben ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...