Lukkelukken og bebibror Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jeg føler selv at jeg har fått mage! Er bare 11 uker i dag, men ser liksom sånn ut!
mammat2goll Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Fikk mage ganske tidlig begge gangene. Måtte bruke mammabukse fra rundt uke 12.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Husker ikke det egentlig jeg. men en ting til hovedinlegger: kanskje du burde endre litt på profilen din nå??? ettersom du er så langt på vei så regner jeg med at dere har bestemt dere for å beholde barnet. Ha en fin dag. Klem.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 jeg kjøpte meg mammabukse for to dager siden. er i dag 15+5. magen min kom denne uka (selfølgelig bare litt). ukene før så jeg bare lubben ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå