prinsen kom 12.07.07 Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 har hadde det de tre siste dagan... e i uke 35 men han e ganske stor på fyndysmål en fikant over det skrverte feltet.. så skal på ny UL om to uke å se om den e stor. så kanskje de har bomma me nån uke på termin.. nån flere som kjente murringe nån uke før de fødte? håpe han kan komme litt før, ganske lei:)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 jeg er 29 uker å har murringer.. jordmoren tror det kommer av at hodet ligger ned..
jua 10.12.05 Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Hei! Jeg kjenner masse murringer for ikke sove om natten pga dette. begynner å bli litt små bekymret selom jeg vet at dettte er en del av modningen. Venter nr 3 men har ikke vært så ille så tidlig med de andre to, er 34+6idag. Er nesten sånn jeg tror han kommer litt før, de andre kom en dag før og 5 dager før. Vet jeg venter en stor gutt er estimert til ca 4,5kg, de to andre var 4700gr og 4100gr så egentlig ikke så veldig stor. ligger ganske høyt på sf målene jeg også, men har også mye fostervann.
prinsen kom 12.07.07 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 hm.. håper de på Ul kan anslå vekt.. men der å for mæ at æ bli å grue mæ mere hvis han e stor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå