trompetisten Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Skal endelig i jobbintervju, og ofte får man jo spørsmål om hva man kunne tenkt seg i lønn. Hva kan jeg egentlig si? 25.000 i mnd? Mer eller mindre? Har bachelorgrad i markedsføring. Finner ca. gjennomsnittslønn for sivilmarkedsførere på nærmere 400.000, men det er jo et år ekstra utdanning.
Amaliya Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hvorfor undersøker du ikke med organisasjonen om hva som er gjeldende tariff?
trompetisten Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Fordi at akkurat nå spurte jeg her..... :-D
troner Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Er nettopp ferdig med bachelorgrad selv og begynner å jobbe til høsten. I min bransje (økonomi/regnskap) ligger begynerlønnen på ca.320 000 i året. Det er jo da litt over 25 000 i måneden brutto. Kan jo ha det som et utgangspunkt, men det er vel ikke først å fremst dette du skal fokusere på under et jobbintervju..... Lykke til
trompetisten Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Takk ) Nei, ikke fokus. Bare teit å slenge ut noe som er helt bak mål... Er mange andre ting som er fokuset ja... Vil bare ikke dumme meg ut Tror forresten øk/regn ligger bittelitt over markedsføring. Har lest en oversikt for et par år siden, men finner ikke igjen nå Men takk for svar. Da kan jeg godt gå og legge meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå