Stoltmai mamma:) Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 utfloden er hvit, sånn krem aktig,ganske mye egentlig.. hva bbetyr dette??? Har ikm 18 juni tror e, hadde en sa i mai, håper jo e kan ha blitt gravid igjen da, men tør ikke helt tro det heller... håper på svar...
trebarnsmamma? Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Slik hadde jeg det da jeg gikk gravid sist, så det kan jo være et tegn! :-)
Stoltmai mamma:) Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 hmm, spennende... håper så jeg er det, men jeg har bestemt meg for å ikke teste før om en uke eller to da, spørs om e klarer det... Om jeg skulle være gravid, er det veldig farlig at jeg har drevet å malt huset de to siste dagene.... malingen er nesten luktfri...
lillepernille,m2søtesmå+1til Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hei, jeg mener at jeg hadde noe slikt sist jeg gikk gravid, men husker ikke helt, har oxo fått det nå jenn og jeg har ikm i dag, å den har ikke kommet ennå, men med mi flaks så kommer den garantert... sitter bare å venter... Så jeg må nokk bare si lykke til og jeg krysser fingrene for oss begge:)
Stoltmai mamma:) Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 krysser fingrene for deg jeg bjørnargutten... krysser fingrene for oss begge... lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå