Potetstappe Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Hvor har dere bestilt den? Finner den ikke inne på libero.no.. Noen som har en link kanskje?
Snøjente og lille Erik :) Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jeg er medlem i Liberoklubben og fikk et gavekort i posten hvor jeg fikk beskjed om å hente pakken på nærmeste Lindex butikk innen 5. August. Vet ikke om det går ann å få den på andre måter også.
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 har meldt meg inn i liberoklubben. ca 1 uke etter fødsel /termin fikk jeg et gavkort på pakken i posten. Denne skal du ta med til nærmste lindex butikk og btte in mot en pakke... pakken inneholder: truseinlegg, bleieprøver, rangle, babyolje og ammeinlegg.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?id=eOf6j0m0EZMeeex&PARTNER=APOTEK1
Potetstappe Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 Aha;) Takker for svar alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå