Gå til innhold

jeg er en bad,bad girl....

Anbefalte innlegg

Skrevet

driver å har tlf sex med xen som har ny dame...han sender meg bilder og film av-ja,seksuell art.Og jeg har dritlyst på han!!!Heldigvis bor han langt unna så noe mer enn det blir det jo ikke..Men hadde han vært i nærheten så....Vil ha sex med han jeg,vil ha han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er utroskap.

Tenk om han gjorde sånn med eksen sin da dere var sammen. Nesten så jeg håper det.

Du vet du er en idiot, så slutt å oppføre deg som en da!

Skrevet

kanskje han gjorde det,men tviler ja!Vi hadde det dritbra sammen på alle plan...vi var bare litt for unge..og noe må det vel vær mellom oss når vi tenker så mye på hverandre enda etter snart 3 år...

Skrevet

hahaha, ikke vær så prippen da!

Skrevet

Hvorfor er han eksen da?

Stakkars damen.

Skrevet

pga at jeg dreit meg ut og har angret siden..Savner det vi hadde,beste forholdet jeg har hatt!

Og jeg er fullstendig klar over at det jeg skriver oppe her er skikkelig idiotisk-men tro det eller ei,jeg er normalt veldig oppegående....Rister på hodet av meg selv og!!

Skrevet

Syns ikke dette har noenting med å være prippen å gjøre. Hadde du likt om mannen din holdt på sånn med andre damer?

Skrevet

det er det som er så jævlig-jeg hadde klikka hvis typen min hadde gjort slikt mot meg!Så gjør jeg det...Men jeg har sagt fra at det er slutt nå-føler meg råtten som kan gjøre det!Kjenner ikke dama,men hun er sikkert snill,og fortjener det helt sikkert ikke..

Så får vi heller se om våre veier krysses igjen engang..Kan jo vær dem ikke funker sammen...Stygt å håpe men....

Har aldri vært så slem som nå jeg:-(

Men jeg vil ha han,tror at vi hadde funka nå,etter den tia vi har vært i fra hverandre..Vi ønsker samme ting i livet og ja.....vi vil ha hverandre...Men det er så vanskelig når det er en person til i bildet der..Og hva om han dumper henne,og vi blir sammen og det ikke skulle funka-så hadde han angret og hatet meg....Det er vannvittig mange tanker i hodet om dagen,og mye som må tenkes godt gjennom!Men enn så lenge,null kontakt!

Skrevet

Syns du gjør rett i å holde deg unna.

Hvis det er meningen at dere skal bli sammen, så blir dere det antakelig også.

Syns synd på damen hans, jeg hadde mistet all tillit til mannen min om han hadde gjort noe sånt, det er et stygt tillitsbrudd.

Skrevet

jeg syns synd på henne jeg og,vet det er dritdårlig gjort-derfor kutt i kontakt!Hun vet ingenting og vil ikke få vite noe,og det man ikke vet har man ikke vondt av...

Så får vi bare se hva fremtiden bringer for oss...Jeg venter jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...