mayaya Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har en gutt på 10 uker. En veltilpass, glad liten tass som spiser, sover, tsser og bæsjer bra. Men han har ikke lagt på seg all verden. Han ligger innenfor normalkurven, men litt lavt på kurven. Jeg har snakket med hs om det, og de sier jeg ikke skal miste nattesøvnen av den grunn, for han virker helt kvikk ellers. Ingen tegn til noe galt. Han er bare slank... Men hvorfor skal alle da være såå bekymret på mine vegne for at han får i seg aalt for lite mat? Er han sulten kanskje, er standardfrasen fra "alle".. Skjønner de ikke at det er litt sårende? Jeg mener ikke velmenende som sier det en gang eller to, men sånne som må si det hver gang de ser han... *sukk*
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Min lille begynte å legge dårlig på seg når han var 3 mnd.. Når han var 4 mnd hadde han gått ned.. Hele tiden var han strålende fornøyd, og jeg merket ingenting på at han ikke fikk nok mat! Bare følg med på vekta, og om han begynner å gå ned så er det bare å gi tillegg! Og jeg skjønner du synes det er sårende at folk sier sånn!
mayaya Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Neida, han går opp hele tiden, bare ikke så mye. Men så lenge hs synes det er greit, og han ser bra ut, og han tross alt er innenfor kurven, velger jeg å stole på at han har det bra :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Helt sikkert =) Så lenge han går oppover så er det ikke noe problem vettu =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå