*Mi tesorito* Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Noen som vet hva den het med de to guttene og bestefaren (animert)?? Bestefaren sa "Morgonstund har gull i munn!" Også hoppet guttene ned fra køyesenga og rett inn i buksene sine. Husker også noe med at de trodde bestefaren hadde stukket seg på rosebusken og hadde sovnet som tornerose, så de måtte klippe ned hele rosebusken hans:) Det er det eneste jeg husker... Også ett spm til: Noen som vet om THOMAS OG TIM finnes på dvd noe sted??? Det er vel en nyere serie tror jeg (danske tegnefilmer?). Handler om Thomas, lillebroren hans og nabojenta og en hund. De drømmer seg bort hele tiden når de leker.. -Hadde vært gøy å få tak i til poden når podxen blir litt større:)
Blomsterenglene Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Åååhh.. det barnetv greiene har jeg hørt om før.. Men kommer dessverre ikke på hva det heter.. Thomas og Tim var artig det..=) Har ikke sett noen steder dem selger det.. Men se rundt om kring på nettet, så kankje du finner..
*Mi tesorito* Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 åå, tusen takk, hadde ikke regna med så kjapt svar:) Noen som vet om Thomas og Tim finnes på dvd? Har leita overalt tror jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå