Gå til innhold

MONAJENTEN! se hit =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken operasjon skal du ta? full eller liten bukplastikk? fett, hud, muskel?

Jeg fikk prisoverslag etter konsultasjon med Noble Klinikk på kr.38 000,- for en liten bukplastikk (fett og hud).

Synest det var dyrt, men sikkert verd det.

Er egentlig litt på utkikk etter andre klinikker som er like flinke, og som kanskje gjør det billigere!

Har du noen tips?

Går det ikke an å få dette dekt? Hvertfall NOE av summen.

Jeg har vert med fastlege, som mente på at jeg ikke fikk dette dekt :( og det er vel med de man må ha godkjennelse? jaja, jeg sparer gjerne meg opp jeg altså!-operasjon skal jeg ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er full bukplastikk, har løs hud. Skal ikke fettsuge i tillegg.

Jeg har fått det dekket. Legen min skrev henvisning og vi tok bilder, sendte til seks forskjellige steder og fikk brev tilbake med operasjonsdato på Colosseumklinikken i Oslo.

Skrevet

Såg på bildene dine, og det kan ikke sees at du har "henge" mage, og slik er det litt med meg også! At man ser det liksom ikke. Men når jeg setter meg ned, så henger litt av magen over bukse linningen. Og man ka kjenne når jeg står rett opp ned, at der er en del løs hud (pga mye strekkmerker).

Men du gikk til vanlig fastlege? Og sendte rundt til privatklinikker? Det gjorde ikke min lege da jeg var å forhørte meg. Hun tok verken bilder, eller sendte forespørsel til klinikker. Tror hun sendte et brev til trondhjem for å få vite hva kriteriene for dekt operasjon var.

Er Coloss. privat?

Skrevet

Det høres ut som meg ja:)

Jeg KAN kle meg sånn at det ikke er synlig, men det er likevel ganske mye hud der, og ikke særlig vakkert. Har ganske mye strekkmerker jeg også, men nå er de helt lyse så når jeg drar i huden og strammer den liksom, er de nesten ikke synlige i det hele tatt.

Det var ikke fastlegen min som tok bildene, de tok jeg selv. Men jeg snakket med ham og han kjenner til problemet mitt og har fulgt meg lenge i og med at han har vært fastlegen min siden jeg var liten. Det han gjorde, var at han skrev en henvisning. Så fant jeg ut hvilke steder jeg ville sende til (www.frittsykehusvalg.no) og endte opp med seks forskjellige steder. Har fått konsultasjonstime tre forskjellige steder, men fra Colosseumklinikken fikk jeg altså brev tilbake med time for operasjon.

Jeg sendte henvisningene 20. april, fikk svar rundt 10. mai fra C.K. og har dato for operasjon 30. august. Så syns det gikk temmelig kjapt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...