<3A&A<3 Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Det står ikke noe spesielt på pakka om hvor lang tid det bør gå i mellom,tok tablett for litt over 2 timer siden,men har vondt enda...Kan jeg da tablett nå da?
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hvis du går inn på denne linken,så får du se pakningsvedlegget.Det sier at du kan ta 1-2 tabletter inntil 4 ganger i døgnet.Strengt tatt bør du da vente ca 4 timer til før du tar en ny tablett. Jeg syns du kan ringe legevakten for å få bedre råd,kanskje sier de noe annet.Evt. kontakte legen som skrev dem ut.Har ikke legen gitt deg indikasjoner på hvordan/når/hvor mye du kan ta da? God bedring! http://www.legemiddelsiden.no/default.aspx?repid=0&PageID=66&IOID=938&editionid=5494&texttypeid=2&languageid=0 Mvh
Smæchs!!! Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Jeg jobber i hjemmesykepleien og anbefaler alle våre brukere til å ta en paralgin forte/pinex forte sammen med en vanlig paracet eller pinex. Dette har ofte bedre virkning enn 2 pinex forte:) Du kan jo prøve det!
Hjertefamilien Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Over en kort periode er det ikke noe problem å ta flere enn foreskrevet eller anbefalt. Sist høst knasket jeg pinex forte etter en operasjon, sammen med ibux. Spiste så mange at jeg gikk ut av tellingen. Alt for ikke å ha vondt... Var i samråd med lege dette her. (Siden den gang har jeg knapt hatt en hodepine, og har sluppet ta noe særlig med tabl., for jeg liker det egentlig ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå