VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 og gjestene ble lengre enn jeg hadde ventet (jeg orker jo ikke så mye om dagen, så når klokka blei elleve hintet jeg frempå at det kanskje var på tide å gå. da tror jeg svigerfar ble lettet, for han liker ikke besøk som varer mer enn en time tror jeg.. hehe han er ikke så glad i å prate.. ) Så det virker jo som om det blei vellykket da. Middagen ble god og kaken ble spist. Ingen flere rier heller, så blir vel en rolig natt da.. men ok det. så lenge jeg får sovet skikkelig er det en dag nærmere den ordentlige termin:) hvordan er det med dere andre?
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Hvem hadde bursdag? Gratulerer hvis det var deg ;-))) Ønsker deg en fødsel snart! ;-)
VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 mannen min som hadde bursdag i dag. men da blir det nødvendigvis jeg som er vertinne da... hehe fått god hjelp så har jo gått fint. hyggelig med folk på besøk, men merker at det er enklere å reise bort enn å arrangere om dagen!! Blir sliten over en gryterett, lissom.. hihi juni 2000 og juni 2005... er det tredjemann på vei da, eller? (VET jeg har lest det du har skrevet her inne før, men rører så mye, hehe< )
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 koselig at dagen ble bra da! Når er termin din? (vet at j ha lest d også men...) Moro om babyen hadde kommet på pappas bursdag da-men litt sent nå;-) Her var d en 3 mann på vei,men d gikk galt. Har ikke skrevet d her inne enda-men siden du spurte så svarer jeg. Har egentlig bare vært her inne som en trøst i d siste. Koselig her inne på BIM da... Og jeg kjenner så mange gravide her... ;-)
VinterSol+2 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2007 uff da, når var det det gikk galt? Sånt er jo fryktelig vondt og trist. Men det er mye fine folk her inne, det er det, og finner du trøst i det er det jo veldig bra! Er faktisk en stund til UL-termin, 13 dager nå. Men helt siden uke 31-32 har jordmor og lege vært veldig obs på at jeg nok helt sikkert ville føde prematurt osv osv, så når jeg endelig tippa "fødeklar"-status, så ble det litt antiklimaks, kan du si.. hehe. føler meg ganske så klar ja!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Hehe,skjønner godt at du føler deg klar og venter da ;-))) Har du tidligere mens termin eller? Dette gikk galt for ei lita stund sia. Hadde termin i midten av november. Så jeg var ikke sånn alt for langt på vei. Men uansett-d er alltid trist når slikt skjer. Og har noen tunge dager ja... Men d hjelper så veldig på å se mine barn-få en god klem og glede meg over de. Det er en støtte det ;-))) Og jeg kan ikke være sur,trist og lei hele tiden,for d skal ikke gå utover de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå