Gå til innhold

Apropo "hallo tjukka" - DAGENS HUMØRVEKKER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på cruise med mannen min og noen venner-jeg var IKKE gravid,men hadde etter 2 svangerskap litt mage ja... Kledde meg i sort kjole (føler meg mest vel i sort,pga de ekstra kiloene) og følte meg i grunn ganske bra til kveldens party.

Helt til vi stod i baren på kvelden (med et stort glass coctail i hånda) sp plutselig tar ei dame på magen min og sier : Nemmen,er du gravid og står her du a-se her skal du få stolen min...

Ååååå fy å jeg ble sint inni meg... Og svarte tilbake med . Nei er nok ikke gravid,så tok jeg på magen hennes og sa-men ser ut som om du er det... Og så gikk jeg min vei...

Fyyy så flaut-de andre hørte d jo... Men hu dama (som sikkert var 60 år og tykk OG kort) ble ikke så høy i hatten...

Hehe,må le av det nå...;-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha!! Der fikk'a så hatten passa!! Huff..fikk nesten litt vondt av henne..

Jeg møtte en kompis på handletur en gang sist jeg var høygravid. Han hadde vært i utlandet og visste ikke at jeg var blitt gravid. Han utbrøt "Åå er du gravid!!" Jeg MÅTTE jo bare si nei:)

Hehe..han ble skikkelig lang i maska og rødma og greier..stakkars. Morro å utnytte situasjonen litt når en kan..hihi :P

Skrevet

Hihihi,den var litt artig ja..;-)))

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...