Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Var på cruise med mannen min og noen venner-jeg var IKKE gravid,men hadde etter 2 svangerskap litt mage ja... Kledde meg i sort kjole (føler meg mest vel i sort,pga de ekstra kiloene) og følte meg i grunn ganske bra til kveldens party. Helt til vi stod i baren på kvelden (med et stort glass coctail i hånda) sp plutselig tar ei dame på magen min og sier : Nemmen,er du gravid og står her du a-se her skal du få stolen min... Ååååå fy å jeg ble sint inni meg... Og svarte tilbake med . Nei er nok ikke gravid,så tok jeg på magen hennes og sa-men ser ut som om du er det... Og så gikk jeg min vei... Fyyy så flaut-de andre hørte d jo... Men hu dama (som sikkert var 60 år og tykk OG kort) ble ikke så høy i hatten... Hehe,må le av det nå...;-)))
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Haha!! Der fikk'a så hatten passa!! Huff..fikk nesten litt vondt av henne.. Jeg møtte en kompis på handletur en gang sist jeg var høygravid. Han hadde vært i utlandet og visste ikke at jeg var blitt gravid. Han utbrøt "Åå er du gravid!!" Jeg MÅTTE jo bare si nei:) Hehe..han ble skikkelig lang i maska og rødma og greier..stakkars. Morro å utnytte situasjonen litt når en kan..hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå