Gå til innhold

Fruktpose?

Fire blir fem <3<3<3<3<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva den posen man kan fylle med frukt og skru igjen før man gir det til babyen heter? Det er en liten tøypose med hank.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er en norsk dame som har funnet den opp!

Skrevet

Vet ikke hva de heter, men har sett de på flere barneutstyrsforretninger. i det siste.

Skrevet

den babysafe feeder du tenker på..? jeg bestilte en forrige uke.. prøvde første gang i dag.. funka dødsbra :) Minsten syns det var så godt med noe friskt og saftig han kunne tygge på :)

http://loevebarna.skryt.no/sok?q=feeder

Skrevet

Det var den jeg tenkte på, ja! Har lagt inn bestilling allerede!

Tusen takk!!!

Skrevet

Jeg er sikkert helt blåst, men hva gjør man med den?

Så ikke så godt på bildet.

Putter fruktbit oppi? Får de spist den da? Spiser de posen?? :-s

Hvilken alder?

Skrevet

hehe... du putter en fruktbit oppi åsså er hullene i posen så små at det ikke kommer ut store biter ungen kan få i halsen... veldig fint hvis de har tenner som er på vei som klør også så kan de få gnage på en kald og saftig fruktbit.. har vært litt sånn: trenger man det? i innstilling til dette, men siden min lille tass spiser på det meste (utenom smokker og slike ting..doh..) så tenkte jeg at han var en som kunne trenge en slik en... Han er 7 mndr.. Fikk vannmelon idag .. namnam :D

Skrevet

Tiihiii...

Det er nok beregnet på små barn uten tenner. De tygger på posen og får i seg fruktsafta!

Skrevet

Har en gutt på 5 mnd og han holder på å gnage av seg hendene. Er dette en god idé da?

Skrevet

jeg synes det er en super ting til min på 7mndr hvertfall! Fint å kunne gi han frukt uten å sitte å mose å mate med skje... også er det jo sikkert deilig med tanke på tennene som klør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...