Gjest Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Er det sååååå mange utålmodige sjeler her inne??? Eller er det rett og slett at dere blir påvirket av andre her inne på bim??? Jeg tester stort sett alltid ETTER ikm. Men nå skal det jo sies at min syklus aldri er helt til å stole på da... Tror det har skjedd kun et par ganger på de 10 mnd vi har prøvd at jeg har testet før ikm. Ellers skjer testing alltid etter...
Tone Troll Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Er rett og slett nysgjerrig og utålmodig....... Hadde tenkt å vente denne gangen, men klarte ikke å holde meg, he-he:)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 har litt med det at det skjer sånne alkoholting i tide og utide... tester litt før hvis jeg er usikker på om jeg skal drikke litt alkohol eller ikke... mest derfor for min del
Athene75 Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har testet en gang før ikm og gjør det aldri mer. Fikk da positiv test, men fikk negativ test 1 dag over ikm og begynte å blø 5 dager over ikm. Så herretter tester jeg ikke før etter ikm iallefall....uansett hvor fristet jeg skulle bli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå