Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Er det kjedelig med samme musikk inn og ut kirka. Liker absolut best brudemarsj fra Telemark. Finner liksom ikke noen andre jeg kan tenke meg.... Hvordan gjør dere?
Stine_ Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Nei, det er ikke kjedelig med den samme inn å ut.. er vel ganske normalt det tror jeg,, vi skal ha inngang - purpose (brudemarsj) utgang- H.Sivertsen - Kjærlighetsvisa Dette skal spille med orgel og trompet
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Vi skal ha èn inn og en annen ut. En tradisjonell og en lokal...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå