Gjest Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 heia:) husker du spurte etter lekeboks eller lignende for en stund siden....har lagt ut disse i dag: http://www.barneparadis.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=481 http://www.barneparadis.no/comersus/store/comersus_viewItem.asp?idProduct=483 Hvordan går det forresten med nettbutikken din?? Gleder meg til å se:)
Monajenten Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Oi steike, den øverste var knallfin:) Blander meg litt jeg: www.koseposen.com :-o
lenej :o) Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 jammen dokker, sida er jo ikekferdi enda, har jo ikek hatt noen offesiell åpning.. men, bare så det skal være sagt, så er det bare å si ifra om noen er interesserte, sjøl om sida ikek "virke" riktig enda... Å, tenk så snill d@ddy er å hjelpe meg å sette opp den sida!! han er nå min nye gud!!! leader, skal gå inn å titte nå. har reklamert litt for deg i helga, va jo i dåp, å alle syns den albumen vaaa sååå fiiin!!! så ga dem adr til barneparadis, så kansje noen er innom å ser :)
Monajenten Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Woooops sorry Lene, håper ikke jeg gjorde noe galt:-o Tenkte bare jeg skulle være snill:-s
lenej :o) Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 ååå.. herregud, så fiiine!!!! kor stor e dem? kan du sende meg 3 sånne? skal prikke inn en bestilling no!!
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Takk så snill du er:) Skal sjekke koseposen jeg nå
lenej :o) Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 går bra monajenten :) *klem* må bare finne ut, er så grønn på programmet, å må mase på stakkars guden min, om hjelp hele tida.. :( men håpe å få den opp å gå snart :)
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #9 Skrevet 14. juni 2007 hei vennen, har ikke sett dem selv live enda....skal på jobb i morgen. Vi tror dem er ca 12X12X15 klem
Monajenten Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Den er ihvertfall knallfin, jeg er skikkelig imponert! OG du er råflink!!!! :) *gledermegtilåbegynnepåveskebutikkenmin*
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #11 Skrevet 14. juni 2007 Begynner å bli bra:) Et lite tips er at når jeg velger større bilde blir det så stort at jeg ikke får sett hele posen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå