Gå til innhold

Han bruker meg som smokk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillgutt vil ikke sove uten å ha puppen i munnen... Dette er spesielt på kvelden, men han sover også minimalt på dagene! Det går bra så lenge jeg i ligger i sengen sammen med han og han får ha puppen i munnen, men med en gang jeg står opp så vokner han! I beste fall så kan han sove i 15-20 min... I går kveld så endte det (etter mye styr), med at jeg bare måtte legge meg sammen med han slik at han fikk puppen og sove.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er han? har du prøvd smokk?

min lille gutt på 7 uker sov også helst med puppen i munnen, men det har jeg nå klart å endre på. Når jeg legger han ned i sengen, ligger han litt på siden med smokk. Så tar jeg tippen på dynen mot nesen hans, og voilà han sover.

du bør prøve å finne en løsning, ellers vil du slite med dette når han blir større, og så får du såre pupper!

Skrevet

Hvor gammel er Marius? Dette var kjent, men jeg holdt ut i to dager så fikk han sin egen smokk;) Det trenger ikke være for sent med å prøve smokk. Jeg anbefaler nuk-smokken, den har alle mine barn tatt og har anbefalt den med suksess til flere venner. Lykke til :)

Skrevet

Gutten min er 3 mnd. Var veldig glad i smokken før, men nå er han ikke interessert i den lengere... Før kunne jeg bare putte han i sin egen seng med smokken i munnen og han sovnet. Skjønner ikke helt hvorfor han ikke vil ha smokken lengere, tidligere var vi avhengige av den!

Skrevet

*dytter*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...