Marius sin mamma <3 Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Lillgutt vil ikke sove uten å ha puppen i munnen... Dette er spesielt på kvelden, men han sover også minimalt på dagene! Det går bra så lenge jeg i ligger i sengen sammen med han og han får ha puppen i munnen, men med en gang jeg står opp så vokner han! I beste fall så kan han sove i 15-20 min... I går kveld så endte det (etter mye styr), med at jeg bare måtte legge meg sammen med han slik at han fikk puppen og sove.....
mettings Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 hvor gammel er han? har du prøvd smokk? min lille gutt på 7 uker sov også helst med puppen i munnen, men det har jeg nå klart å endre på. Når jeg legger han ned i sengen, ligger han litt på siden med smokk. Så tar jeg tippen på dynen mot nesen hans, og voilà han sover. du bør prøve å finne en løsning, ellers vil du slite med dette når han blir større, og så får du såre pupper!
high five Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Hvor gammel er Marius? Dette var kjent, men jeg holdt ut i to dager så fikk han sin egen smokk;) Det trenger ikke være for sent med å prøve smokk. Jeg anbefaler nuk-smokken, den har alle mine barn tatt og har anbefalt den med suksess til flere venner. Lykke til
Marius sin mamma <3 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 Gutten min er 3 mnd. Var veldig glad i smokken før, men nå er han ikke interessert i den lengere... Før kunne jeg bare putte han i sin egen seng med smokken i munnen og han sovnet. Skjønner ikke helt hvorfor han ikke vil ha smokken lengere, tidligere var vi avhengige av den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå