Gå til innhold

DRITT LEGEVAKT!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal aldri sette mine føtter innenfor den døra igjen!!!

Han LO da jeg forklarte situasjonen og sa at det sikkert var en abort!!!! Han visste ikke hva en MA var for noe, og mente at jeg bare skulle fortsette å løfte tungt på jobb, for om det var en abort ville det skje uansett hvor mange kilo jeg løftet!!!!

Er dritt forbanna og lei meg....

Vet ikke hva jeg skal gjøre....jeg jobber i barnehage på småbarns avdeling og har 1000 tunge løft hver dag... Jeg blør bare når jeg er på jobb så det må jo ha en sammenheng?!

Uff, frustrert her nå...men jeg får bare vente å se da... dritt...

Ble litt mye klaging her...ikke meningen det:)

Skal holde meg positiv og krysse armer og ben for at spiren fortsetter å gro:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff,da,,skjønner at du er lei deg..jeg hadde dratt til legen i morgen og bedt om en sykemelding..forklar situvasjonen og si at du er redd for å miste,siden du blør litt.

så slapper du heeelt av i helgen,og håper det går bra:)

ike bry deg om de på legevakten,,de er som regel helt jævelig å være hos..det vet jeg alt om.

masse lykke til:)

Skrevet

Det er lov å være frustrert og sint når en blir behandlet slik.

Du må få deg time hos fastlegen din.

Håper virkelig det bare er "naturlige" blødninger.

Lykke til.

Skrevet

Huff, skjønner godt at du blir frustrert og lei deg. Ikke noe særlig med en slik opplevelse.. Har hørt om flere som har fått samme beskjed, at det ikke er så mye å gjøre og at man bare må vente og se, men det burde virkelig ikke være nødvendig å le!

Håper virkelig at det går bra!

Stor trøsteklem

Skrevet

Takk for støtte jenter..godt å ha dere her på bim:)

BLir mest lei meg fordi han lo av meg, men skal ringe fastlegen i morgen.

Jeg er sikkert overnervøs pga ma..

Nå skal jeg hoppe i køys og slappe av litt:)

Sov godt:)

Klem

Skrevet

Hei!

Opplevde mye av det samme selv- var sååå sint på legevakten. Ikke fikk jeg ultralyd -de ville ikke kalle på gynekolog og jeg hadde på følelsen at noe var galt. Møtte forståelse fra sykepleieren, som jeg også møtte fem dager senere på legevakten pga mista masse blod og innlagt i to døgn. Dritt legevakt og så er systemet sååå treigt!!

Jeg hadde allerede fått sykemelding av fastlegen min pga mine mistanker før møte med legevakt første gang- så du kan bestille legetime i morgen og be om sykemelding fra fastlegen, forklare at du ikke tenker på annet - bekymringene osv...

Du kan også ta en egenmeldingsdag i morgen hvis du ikke kommer til legen. Men kan være lurt å få en prat med legen, så han kan hjelpe deg videre i systemet..

Håper du kan få hjelp til å finne ut av hva som skjer med kroppen din!! Tenker masse på deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...