Gå til innhold

Da dukket det opp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

en bitteliten tannebiss nede. 8 mnd og 1 uke gammel er han:))) Mamma"n er superstolt og må stadig inn med skjeen for å høre klirrelyden ;) Herregud så tullete og rar man blir,hehe...har liksom lyst til å tekste til alle kjente å fortelle,men skjønner jo at det kanskje ikke er sååå veldig spennende for dem. Sikkert ikke for dere heller...men forteller det alikavel :))

Så får jeg vel ansette tannfeen igjen om noen år. Datteren mistet sin siste jeksel for noen år siden. Da hun plukket ut pengen av glasset...(for det blir man nemlig ikke for stor til) sa hun at "nå kan du si opp tannfeen mamma,for dette var siste tanna" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å helledussen, så herlig!!! Synes du skal tekste i vei, jeg.

Ingen sak er for liten, i hvert fall ikke når det gjelder småttisene :)

Skrevet

Javisst er det herlig...og for noen utrolig morsomme grimaser han gjør med munnen når han stadig skal borti det rare nedi der med tungen sin :)) Er så skjønn at jeg blir helt satt ut,hadde ikke trodd det var mulig å bli så tullete av et bittelite vesen. Hmmm....må være for jeg har blitt moden...hehe...var langt fra sånn da jeg fikk førstemann. Joda,skal tekste til besteforeldre og tanter og sånt...og til venninner som er faddere og til de som er like rar som meg når det gjelder sånne ting ;)

Skrevet

Så artig! Det er utrolig herlig når tennene kommer. Babyene våre blir jo litt forandret da. Historien om dattera di og at du kunne si opp tannfeen, er forresten også helt herlig! Men om noen år må du lyse ut stillingen på nytt.

Travelbabyen har ingen tenner ennå, og er tre dager yngre enn poden din. Så kanskje på søndag:-)

Skrevet

ha ha ha... godt at tannfeen har masse strøjobber rundtomkring, sånn at han ikke blir så trist hver gang han blir sagt opp....

Sånne bittesmå hvite ting inni munnen er helt utrolig skjønt!

Skrevet

nææææh =0) så søtt det må være.

her sliter vi enda...men ingen små riskorn er kommet frem.

å ingen av di andre ungene har vært så sur,grinete,og sovenektende ved "snart tannfrembrudd" som han er...

men gleder meg virkelig til det kommer noen,hehe.

Skrevet

Det er jo SÅ artig, det skjer noe hele tiden og små tannebisser er nydelig=)

Mi er 8 mnd.og født 11.oktober .Din da?

Skrevet

De er så søte...når de har kommet opp. Foreløpig er det bare 1 nede. Han er født 8 oktober :)

Har tulla fått tenner?

Skrevet

Ja hun fikk to tenner nede da hun var 5 mnd., men så stoppet det opp..

Men hun har vært veldig sutrete og klødd mye i munnen de siste dagene så regner med det dukker opp noen føere snart.

Skrevet

Høres ut som det er flere på gang da ja :) Er vel hjørnetenner oppe som er vanlig at er de neste synes jeg at jeg hørte....

Bare 3 dager mellom turbobabyene våre da :)

Skrevet

Ja det er det, morro!

Nettet jobber så treegt her, er det for at det er så mange inne tro?

Er jo ikke verdens mest tålmodige person heller..hehe....

Skrevet

Her jobber det superraskt...hehe..ellers så er det jeg som er litt treg ;)

Når fylte sønnen din 15 da? hmmm...kanskje det bare er dager mellom våre eldste også ;)

Skrevet

Ja det hadde vært litt sprøtt, han fylte 15 11 mars..Di da ?

Skrevet

Hmmmm...er ikke veldig lang unna... 9 februar ble hun 15

Konfirmasjon 2 september.....14 januar var det dåp for baby"n ;)

Skrevet

Oi det var jo ganske nærme.

Her var det konfirmasjon 6.mai og dåp 4.mars =)Store begivenheter i samme år. Synes storesøster det er gøy? Storebror her er ikke superivirg akkurat, men er tydelig glad i henne;-) Kanskje litt annerledes for jenter tenker jeg?

Skrevet

Ja da er du ferdig med dine store begivenheter i år...er ganske mye å styre med,men koselig også å holde/arrangere sånne dager for barna.

Storesøster synes det er kjempegøy,har alltid ønsket seg småsøsken. Men når jeg gikk gravid hadde hun perioder da hun var sjalu og gruet/gledet seg litt til hvordan dette kom til å bli.Men hun er kjempeglad i han...og tror nok det er en forskjell på gutter og jenter hvor opptatt de er av det :)

Skrevet

Ja det er jo en følsom alder de er i og litt spesielt å få søsken da.

Tenker de små blir å være superstolt av storesøster/bror når de blir større;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...