junisnuppa/fødeklar Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Men det skjer jo ingenting!!!! Har hatt det sånn i flere dager nå. Vet at det fortsatt kan ta mange dager....12 dager til termin nå.... Er såååå lei av å tenke på fødsel 24 timer i døgnet og kjenne etter hver lille smerte i magen.... Jeg må virkelig finne på noe annet. Har gått mye og hatt sex så det skjer vel bare når det skjer....Trenger egentlig ikke noen råd, men måtte bare få ut litt frustrasjon...Takk ) flere som venter og venter og blir gale snart? Hva fyller dere tiden med da?
junisnuppa/fødeklar Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. juni 2007 Ingen andre som har noe å klage på alså....
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Ikke jeg iallefall-men siden du er klar til å føde-så sender jeg litt fødestøv : ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Lykke til! Du må trøste deg med at h*n kommer tilslutt ;-)))
junisnuppa/fødeklar Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2007 Du har jo rett i det og tusen takk for fødestøvet ) Høres sikkert helt hysterisk ut, men får egentlig hele tiden små forhåpninger i hver litt vonde kynner eller nedpress.... må bare smøre meg med tålmodighet...... finne på noe.....Noen forslag?
Lothiriel Skrevet 14. juni 2007 #5 Skrevet 14. juni 2007 Jeg har 5 dager til termin, proppen er gått, har 2 cm åpning og endel ganske vonde kynnere/ rier......men der stopper det også. Trodde nurket skulle komme på tirsdag, men nei da. Han er visst ikke klar helt enda. Nå begynner jeg å bli litt lei ja, syns alt er ubehagelig uansett hvordan jeg står, går , sitter eller ligger. Men men, det er jo begrensa hvor mye lenger tid dette kan ta da
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 Hvis jeg var i dine sko : Jeg ville passet på å være sosial med venner familie,passe på å slappe av når en har lyst,kose seg med litt ting hjemme (husarbeid/hagearbeid/ordne litt/bake) hvis en orker d... For mye av det kan jo være ting som blir vanskeligere etter fødselen... Og hvis en er ute og er sosial (som er mer moro enn husarbeid) så flyr tiden avgårde... Hihihi;-)
junisnuppa/fødeklar Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2007 Ja, snart får vi se våre søte små. Og du har bare fem dager igjen, så det skjer nok noe snart! Innen 14 dager har du den lille i dine armer! Sender fødestøv og mange vonde rier til deg! ***************************************************************************************************************************************************************************************************** Det værste synes jeg er å tenke ¨på det hele tiden. Konstans...Må kumme klare å koonsentrere meg om noe annet også....
Lothiriel Skrevet 14. juni 2007 #8 Skrevet 14. juni 2007 Med førstemann føda jeg 3 uker for tidlig, så jeg har ikke vært gjennom denne ventinga før. Jeg har gått og håpet på at jeg ikke skulle føde like tidlig denne gangen, men nå skjønner jeg jo litt om hvor slitsomt det blir etterhvert, så nå må han gjerne komme så fort som mulig ) Og det er helt dønn umulig å tenke på noe annet. Sitter bare å venter på at de hersens kynnerne skal gå over til å være rier )
junisnuppa/fødeklar Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2007 Jeg også fødte ca tre uker før første gang. Er derfor også helt uforberedt på at jeg nå må gå å vente....og vente og vente..... He, he.. men når det hele starte kommer vi til å angre på at vi gikk å ventet på de h*tes smertene ) Tror jeg skal ta med typen til sengs nå.... ha en god natt og som sagt, jeg ønsker deg masse vonde veer i natt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå