Gå til innhold

GRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubbe!!!!!!!!! Naboer!!!!!! prosjekt til gubben!!!!!! MANNFOLK!!!!!!!!!!!

Unger!!!!!!!!!!!!!!! Naboer!!!!!!!!! HUNDER!!!!!!!!!!!!!

MANNFOLK!!!!!!!!!!!!

Jeg skulle ha *******#¤%¤/&&%()/()=%¤##"""@£$£[{{]}}{$£@***************** alle sammen!!!!!

Jeg kunne ha trengt tre uker på spa etter dette!!!!

JEG SKAL ha verdens feteste julegave i år fordi jeg har vært SUPERSNILL pike!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*falle sammen som et slakt* iallefall så er det ute!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, noe du vil snakke om?

Skrevet

Uff da...ikke hatt dagen i dag??:) Men kan skrive under på att det hadde vært fint med 3 uker på spa, jeg blir med :)

Skrevet

Jeg har bare blitt en så fantastisk problemmeløser at problemmene kommer på løpende bånd, det ene etter det andre, løser jeg et kommer to nye å "spørr" om hjelp. Jeg har knapt nok tid til sånne trivielle ting som spise, gå på do, sove eller leke/se på /snakke med barna mine og det verste er at jeg SAVNER BARNA MINE og det gamle livet mitt som var så meningsløst!!!!!!

sliten er jeg å...

Da fikk jeg sagt alt uten å måtte skrive 2000 ord som kommer til å kjede alle sammen med det..

Venter nå på neste problem skal dukke opp, siden jeg nesten har løst de to siste, håper det er bilen, og ikke helsa til meg eller barna, som går fløyten. Håper også at bilen tar kvelden med et lite sukk mens den står parkert og ikke et stort smell mens vi kjører..

Skrevet

Hadde det bare vært dagen, nei jeg har ikke hatt måneden. Problemene startet den 1 juni, dagen etter at mannen min flyttet i forveien, vi skal flytte etter i september, det er enda en ting jeg må få løst.

Jeg fikk da iallefall endelig tid til å vaske gulvet i dag da, det tok jo ikke mer enn fem dager å finne tid til det så jeg burde ikke klage, noen klarer jo ikke å vaske gulvet i det hele tatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...