Gå til innhold

Hva trenger jeg av utstyr i stelleveska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva trenger jeg av stelleprodukt sånn generelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I stellevesken hadde jeg alltid underlag til å ha å stelle på (ofte er det jo slikt stelleunderlag på stellevæsken, men jeg hadde med en sånn tøybleie/flanellbleie i tillegg som han lå på og som jeg tørket han med), våtservietter eller annet å vaske stumpen med, zinksalve eller annen salve i tilfelle sår stump, bleier og klesskift.

Trenger egentlig ikke så mye mer stelleprodukter enn dette i begynnelsen - men kan være greit å ha olje til å bruke i bad så babyen ikke får tørr hud og til å vaske rumpa med.

Skrevet

ok:) tusentakk for svar!

Skrevet

Hunde-bæsjeposer kan være greit å ha til å putte bleier i dersom du er på besøk hos noen som kanskje ikke synes det er så stas med brukte bleier, eller er på en strand og ikke får kastet bleiene med det samme. Jeg har også putta oppi en pakke med papirlommetørklær, til å tørke evt gulp, snørr, eller liknende.

Bruker ungen smokk er det lurt å ha en ekstra i stellebagen dersom den ungen bruker blir borte eller skitten/kastet på bakken.

Regntrekk og myggnetting.

Skrevet

Libero har jo også begynt å selge "easy change" som er sånn engangsbeskyttelse til å legge på offentlige stellebord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...