Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er i uke 22 + 3. Navlen min står ut og den blir "mobbet" av de andre på jobb- som forøvrig er 20-22 år å fester hver helg... Har dere fått utovernavle å hvilken uke er dere i :) Er ikke så gøy selv om det bare er tull fra deres side. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, navlen er på god vei ut. Er i ca. uke 22 (jeg mener 21+ 6, legen 23+3). Helt vanlig og naturlig. Så dersom det er så lite som skal til for å få kollegene dine i ertehumør... Jeg prøver å trøste barna mine med det (dersom de har gjort det dårlig på en eller annen konkurranse): Den største glede du kan ha er å gjøre andre glad ;-)

Lykke til videre med magen og resten av svangerskapet. Tenk på så mye du kan glede de folkene med videre da, for magen blir bare større og større, og navlen mer og mer forandret!!

Skrevet

hehe, litt morsomt, jeg får ikke utovernavel jeg, og er kjempemisunnelig på dere som gjør det :))

forrige gang jeg var gravid gikk jeg opp litt vel mye, så magen blei aldri særlig flat etterpå, jeg blei tynn og var nede i 55 kg (er 160 høy da) og fornøyd.. men når jeg nå blei gravid så spratt magen ut i uke 6, hade til vanlige bukser og den har ikke vokst no særlig etter det, bare liksom fylt seg opp.. nå er jeg halvveis og denne gangen har jeg klart å bare gå opp 6 kg foreløpig, så har fortsatt et lite håp om at jeg skal få oppleve "utovernavel". men min er så innover som det går an å få blitt til vanlig oxo, så lurer vel bare meg selv.. blei kanskje litt langt og utafor poenget ditt detta, men måtte bare få si at JEG FAKTISK ER MISUNNELIG PÅ DEG! tenk på det neste gang noen erter :)

Skrevet

Jeg syns også det bare er fint med utovernavle under graviditet! Har lyst på det selv, så håper min popper ut, men som superbabe også sier, så er min gaanske dypt innover så er nok lite sansynelig,men man vet aldri;p den er nokså stram nåda så:)

så så jeg at vi har termin akkurat samme dato, "superbabe" hihi, morro:)

Skrevet

Får heller ikke utover - i alle fall ikke i første svangerskap, får se i dette. Er også litt misunnelig på dere som får det...!

Skrevet

I mitt forrige svangerskap gikk navlen min VERKEN inn eller ut, den va helt flat...så ut som æ hadde tredd på et pølseskinn! =/ hehe

No har navlen begynt å stikke ut her og det like æ godt :)

Skrevet

Jeg har ikke utovernavle,men er bare 18 uker,så det kanskje kommer? Mannen min sier han gleder seg til den skal ploppe ut,for han tror det skjer sånn plutselig,med sånn fancy ploppelyd,ha-ha!(som en champagnekork!)

Jeg hadde en laparoscopi for noen måneder siden,og de gikk bl.a inn gjennom navelen,så lurer på om det blir å svi/gjøre vondt dersom den skal utover plutselig,har jo arr og sånt der! Ja ja,den tid,den sorg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...