Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 Har ikke råd til å gå til frisøren å få farga håret, og gjør det derfor selv. Har badekar....er i uke 33....og har ikke lyst til å grise/sprute ut hele badet. Da får jeg det aldri rent igjen. Har noen tips/råd til hvordan klare dette selv? Kan man ligge i badekaret å få skyllet fargen ut? Er det farlig for huden på resten av kroppen?
Lothiriel Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Jeg kan aldri tenke meg at det er noe farlig for huden at du skyller ut fargen i badekaret, men det er spørs om du får skyllet det godt nok i det vannet du har fylt opp. Du må evt. ligge i badekaret og skylle ut en del, men du må jo bare se når vannet du skyller i håret ikke blir farget lenger.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Er ikke farlig for resten av huden, men ville heller ha sitti i badekaret uten propp og skyldt det ut, ikke badet i fargevannet om du skjønner
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 *ler* hadde ikke tenkt heller det da....eller kanskje jeg skulle farve håret brunt....så trenger jeg kanskje ikke spraytan eller sole meg så mye ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå