Gå til innhold

konstant press nedover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene er det et konstant press nedover ( det er ikke veldig smertefullt, men veldig ubehagelig). Det gjør utrolig vondt å løfte beina opp i sofan, og både når jeg sitter og står så gjør det vondt i underlivet....er dette helt vanlig? ( har termin om 5 dager)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei akkuratt sån har jeg det oxo. klarer nesten ikke å gå lengere. men jeg har hatt det son en måndes tid! var til jm å hun sa at han ligger veldig langt ned i bekkenet så det var derfor det gjorde vondt. nå dem siste dagene spretter nesten tårene når jeg reiser meg, setter meg eller tar bena i kryss. jævelig vondt å gå å stå føles nesten ut som om hele underlive skal dette ut! var hos legen i dag og ho sa at det er ikke lenge til han kommer nå (4 dager til termin) trenger bare litt sterkere rier!

men det beste rådet jeg kan gi er at du ligger med en pute mellom bena på natta og at du sitter/ligger mest mulig, hvis du har mulighet til det da!!!

ønsker deg lykke til og ikke minst med fødselen, å håper det går over når babyen er ute!!!

koz fra

Skrevet

Tusen takk for svar. Det er godt å høre at det ikke bare er meg( selv om det jo er dumt at du har plager med det :o) Du får også ha lykke til, og håper det ikke er så lenge til. Det gjør hvertfall jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...