Gå til innhold

Carena freeride


kakki

Anbefalte innlegg

.... noen som har erfaringer / kjennskap eller NOE SOM HELST om denne vognen?????? Carena Freeride er navnet

 

Takker for all hjelp altså.

 

Noen andre som gleder seg til August? GJETT om jeg gjør....Var på omvisning på barsel i går, og babyene er jo bare SÅ fine. Gosjameg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg kan hjelpe deg! Carena freeride er en vogn som kan tilpasses barnets alder, takket være vendbart håndtak, regulerbar rygg og fotstøtte, samt muligheten til å komplettere med en babybag. Alt pakket i en smidig vogn som er enkel å håndtere og som tar liten plass sammenslått.

 

Ryggen er justerbar i 2 stillinger, samt liggestilling (det vil si 3 stillinger)

Vendbart håndtak

Vinkeljusterbart håndtak

Fotpose inngår

5-punktssele

Brems på både frem- og bakhjul

Transportlås gjør vognen lett å håndtere sammenslått

Kan kompletteres med en mykbag

Anbefalt alder: 6 mndr - 3 år+

Babybag: 0 mndr - 9 kg

 

Jeg har trillet denne vognen MANGE ganger og er veldig fornøyd. Det beste er at man kan bytte kjøreretning slik at barnet kan se deg og senere kan det se på alle andre.

 

Det står ikke så mye mer om vognen men gå inn på

http://www.carenababy.com/CARENA/Norway/STROLLERS/ så kan du titte på den. De selger den litt her og der men jeg har funnet den flere steder på finn.no om du vil ha brukt ellers har de den både på www.toffeliten.no og www.mamma-mia.no.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...