Gå til innhold

AAAAAAARRRGGG!!!

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kan bli sprø av ventinga, 4 dager til ikm og jeg holder på å tørne.

Har mer utflod/slim enn vanlig, i dag tok mens murringene også til... og panikken over at TR melder sin ankomst er stigende....

Dette er det verste med å være "prøver" da en hele tiden venter på noe, enten det er EL, TR... og testing i hytt og gevær...!!!!

Dette måtte bare ut...sorry!!! Følger mye frustrasjon med også!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte ganger må en bare få ut litt frustrasjon.

Jeg og har 4 dager til IKM.

Kjenner at jeg denne mnd er mere stresset enn jeg har vært tidligere.

Har ikke tester i huset heller. Bestillte akkurat på nettet og vil nok tørne over postverket som ikke vil ha klart å få de i postkassa mi til i morgen:-)

Skrevet

Hehe, sant.=)

Jeg bestillte i går og de ble sendt i går, men har de ikke kommet i posten til i morgen blir det og kjøpe andre og ta på lørdag for da er det bare to dager igjen!!! Men selvfølgelig er det jo postverket sin feil... hehe=)

Men vet med meg selv jeg vil bli skuffet på lørdag og sikkert søndag også...men men, får fred i sjela da verftall... det værste er siste dagene til en kan teste.. Har du barn fra før?

Skrevet

eg har 5 dager til ikm, kjenner heldigvis ingen tegn til tr, pleier alltid å ha ein del mensmurringer i forkant, men den dukker vel opp kjenner eg den rett. Har ein del utflod då, det kan jo vere eit tegn.....

Leser så masse om andre som tester med EL tester før ikm, og dei slår ut positivt, så eg testa det ut..positiv...men det er jo ikkje grav test.

Veit eg hadde el 6 juni, testa neg dagen før og dagen etter,og den var veldig positiv på el dagen..

at det er masse frustrasjon er heilt sikkert.............

Ønsker deg masse lykke til..

Skrevet

Har ingen barn fra før nei. Hva med deg?

Hadde en MA i april (fredag 13. for å være nøyaktig, skikkelig ulykkesdag ble)

I dag har jeg hatt en liten blødning. Sånn at det kom litt blod en gang jeg var på do. Krysser fingrene for at det er festeblødning. Hadde det likedan sist jeg var gravid og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...