Lothiriel Skrevet 14. juni 2007 #1 Skrevet 14. juni 2007 syntes Knerten har bevega seg litt lite i dag. Har termin om 5 dager. Er vant til at han beveger seg ganske godt flere ganger om dagen, i dag har jeg bare kjent til han to ganger ( da flere bevegelser de gangene) Men begge ganger har jeg provosert fram bevegelsene. Er det nok at det er bevegelser når jeg provoserer det...eller burde det være mere? Vet at det også kan være litt mindre bevegelser når det nærmer seg fødsel. Noen som vet om hva som er lite bevegelser?
turteline Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 lite bevegelse er ingen bevegelse. Hvis du er urolig anbefaler jeg deg til å spise eller drikke noe som du vet babyen reagerer på, er det ingen bevegelse da bør du kontakte jordmor
Lothiriel Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2007 Så så lenge jeg merker litt bevegelser så er det nok?
Gjest Ut på tur Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Dersom du er usikker så ringer du til føden og får klar beskjed. Ikke noe poeng og være urolig og usikker. Mye bedre å ta en telefon for mye enn en for lite. Jeg har ringt to ganger. En gang pga lite spark (lenge siden så jeg vet ikke hvor mye de skal sparke så seint) og en gang pga smerter i magen. Begge gangene var de kjempe hyggelige og glade for at jeg ringte. Ikke minst fikk de roet meg Ring med en gang så får du sovet godt i natt. Det trenger du nå så tett på fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå